Skip to main content
Vraag

wat kan je doen als abdl

• September 12, 2026
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img+1

hoi ik ben nu al een best langen tijd abdl/tbdl maar ik merk dat het saai wordt wat zijn dingen die jullie doen want wat ik doe ik eigelijk op de kindertelefoon zitten een videos kijken en dat is het wel weer wat zijn dingen die jullie doen ik hoor het graag alvast bedankt

1 reactie

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • September 12, 2026

Is het echt gerichte vraag wat ik doe ik TBDL (little space) of in bet "gewone" leven…

...ik beantwoord beide wel

"Gewone" leven 

Ik ben ten eerste LEGO -fan (net als.jij denk ik gezien je naam 😜) soms maak ik op de computer een ontwerp van een huis en probeer dat daarna na te bouwen met losse steentjes die ik heb. Soms als ik iets heel leuks of moois heb gemaakt koop ik steentjes online of bij een (tweedehands) LEGO winkel die in de buurt zit. Gamen op de Switch of Switch 2 vind ik ook super leuk favorieten zijn toch wel Mario Kart (8 deluxe & World), Pokopia, Pokemon Legends Z-A, Lego Party!, Lego Horizon Adventures en bijv. Animal Crossing New Horizons. Serie kijken ik kijk nu een oude serie (Lost) waar papa de hele collectie van op DVD heeft. Ik kijk ook nog wel eens gewone TV in de avond vaak Klokhuis en het Jeugdjournaal. Euhm chillen met vrienden en vriendinnen. En natuurlijk huiswerk... ugh) Als mijn gips er weer af gaat hoop ik Pokémon Go ook weer op te pakken.

Little Space (TBDL)

Ook hier is met LEGO spelen iets wat ik doe maar doe het dan wel eens anders heb weleens een little room gemaakt voor minifigs 😅. Ik game meestal een cozy game in little space Pokopia of ACNH. Lekker kleuren (wel volwassenen kleurboek enkele keer kleurplaten voor kleine kinderen) programma's kijken voor kleine kinderen voor Bluey vind ik super 🥰 Euhm ja ook in little space moet ik soms toch huiswerk maken dit doe ik dan maar dan ook vaak met mijn speen in. En in de meeste gevallen gaat mijn knuffel overal mee naartoe.

(ABDL) bonus punten?

Dan zit ik nog wel eens op een forum of mijn (geheime) Insta-acc. Of kijk ik nog wel eens fetisj filmpje en soms raak ik opgewonden dat ik dan...nouja je weet wel🙈

Ik hoop dat je er iets mee kunt!

Seashell 👍🏻