Vraag

Vriendin vader

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Badge

Misschien leest niemand dit of boeit niemand het iets, maar dat maakt niet uit. Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt.

Nou, om te beginnen sinds nu ongeveer 1,5 jaar heeft mijn vader een nieuwe vriendin. In de eerste paar maanden ging het wel goed, todat ze zich ging bemoeien met mij. Ze kwam voor mijn gevoel heel zeurderig over. Nou hier hadden we toen een tijdje ruzie over.  Tot nu toe ongeveer ging het goed. Eind juni zijn m'n vader en zijn vriendin samen gaan wonen, natuurlijk moest ik mee. Sindsdien gedraagt ze zich naar mijn gevoel weer zeurderig steeds, en het is allemaal gericht op mij.  En nu gaat ze ook nog dingen verzinnen die niet waar zijn. Zoals, dat ik mijn licht tot half 4 ('s nachts) aan laat. Dit is dus niet waar.  Ik ben misschien wel tot laat wakker 's nachts, maar hierbij heb ik geen licht aan. Dus ik vraag me af hoe ze erbij komt dat er licht brandt. 

Ik erger mij ook dood aan een aantal dingen die zij doet, maar dat houdt ik ook gewoon voor me. Maar zij zeikt echt om elk klein dingetje. En ik erger maar daar ook dood aan. Nou deze avond ging dat dus mis terwijl we aan het eten waren en kregen we ruzie met elkaar. M'n vader kiest z'n vriendin zijn kant (naar mijn idee meer om haar te pleasen). 

Nou dit was ongeveer mijn geweldige verhaal. Bedankt als je het helemaal hebt gelezen :)


3 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hallo @Lolaatje 

 

Wat vervelend om te horen. Ik ben zelf in de exact dezelfde situatie geweest. Als ik je een advies mag geven is het gewoon ja zeggen en lachen. Je vader kiest toch haar kant. Hoe minder gezijk er is hoe beter. Hoe rot dit ook kan zijn is dit het beste advies wat ik je kan geven.

Badge

​​​​​​-onnodige quote verwijderd-

 

Thanks voor je reactie! Geloof het of niet, maar m'n vader zij precies hetzelfde tegen me. Maar we hebben het gister even uitgepraat en nu is het weer goed voorlopig.

Reputatie 3
Badge +1

Heb prc het zelfde mr na 1 maand gingen ze al samen wonen en na 3 maanden vroeg m'n pa der ten huwelijk altijd moeten de beste vaders die kutste vrouwen uitzoeken 

Reageer