Skip to main content
Vraag

Vertellen jullie aan andere mensen dat jullie op t forum zitten


Hey, 

Ik ben nu zinds een weekje op het forum. Ik vind het leuk omdat iedereen zo lief tegen elkaar is, en je eigenlijk over alles kan praten hier. Dit wordt mijn eerste topic want ik had een vraagje.. misschien zag je het al aan de titel maar ik vraag me dus af of jullie wel eens aan je vrienden of familie hebben verteld dat jullie op het forum zitten? Of gaan jullie er  gewoon op dus zeg maar niet dat je het verzwijgt, maar dat je het ook niet verteld? Ik zou het leuk vinden als sommige van jullie 't zouden willen antwoorden en als je 't niet hebt verteld of juist wel of wat dan ook, waarom dat zo is? Ik heb zelf wel iets, maar dat ga ik een andere keer denk ik vertellen.. Heb er nog nooit echt met iemand over gesproken, maar het is ook een heel verhaal dus ja.. Maar anyways ik hoop dat sommige gaan antwoordennn (btw. Ik wist niet zo goed in welk subforum ik 'm moest zetten mr staat nu in thuis en familie..)

Liefssss Shine✨️❤️

 

20 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @Shine,

Ten eerste fijn dat je het naar je zin hebt op het forum dat vind ik fijn om te lezen! :)

Ik heb zelf niemand verteld over dat ik actief ben op het forum en ben dan ook niet van plan. Sommige dingen hoeven mijn familie/vrienden niet te weten en ik vind het fijn dat ik hier gewoon anoniem mijn struggles kwijt kan!🙂

Veel plezier nog op het forum!👍😊

Liefs, ItsJustMe <3

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Welkom hoor!  Fijn dat je mee doet! 🤩

Thuis heeft mijn man wel een keer per ongeluk gezien dat ik op de site van de Kindertelefoon keek en mijn moeder zei toen dat dat helemaal goed en fijn was en dat ze dat bij mij liet. We hebben het er niet meer over gehad, ze respecteert dat stuk van mezelf zeg maar. Ook heb ik wel het verhaal van @Maiskolfje  aan mijn vriendin laten lezen (want dat gaat over mij ☺️)  en gezegd dat dat van hier kwam omdat ik hulp nodig had toen. Ze vond het heel mooi. En respecteert mijn eigen stukje zei ze. Ze vergeleek het met een dagboek hebben dat je ook niet laat lezen bijvoorbeeld.  Ook zij heeft er nooit meer iets over gevraagd, heel lief is dat. Ik wil voor haar geen geheimen hebben of dingen verzwijgen maar eig er ook niet over vertellen.  Verder weet niemand er van. Houd ik graag zo. Het forum is echt iets van jezelf 💪😘

Liefs, Tover xxx

Hey,

Mijn moeder het wel en dat heb ik ook tegen haar gezegd, maar een vriendin heeft me herkend. Ik had een wat reacties laten lezen omdat ik het zo lief vond (zonder dat ze zag welke site) maar blijkbaar kon ze het vinden, en ik had nooit verwacht hier zoveel reacties te plaatsen, daarom had ik ook niet echt nagedacht over mij gebruikersnaam en dat ik daardoor makkelijker herkenbaar ben. Dan had ik wel wat anders gekozen... Maar heeft nu toch niet zoveel zin meer om het aan te passen, en denk verder niet dat iemand me gaat herkennen. Dus laat het maar zo. :)

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Shine

Een paar van mijn vrienden heb ik het verteld, en mijn ouders zijn er zelf achter gekomen. Ze vonden het eerst niet leuk, maar nu is het prima.

 

Liefs,

        M.

Reputatie 7
Badge +14

* correctie: de eerste zin moet natuurlijk zijn " thuis heeft mijn mam...."  Ik heb geen man voorlopig 😉

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Jazeker: tegen mijn vrienden. Alleen vind ik het een beetje raar dat ze er negatief op reageren.

Groetjes, justGhast

Reputatie 7
Badge +17

Bij mij weet niemand het. Zoals @Tover01 al zegt, het forum is echt iets voor jezelf 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reputatie 6
Badge +3

Hey,

Enkel mijn psycholoog en 1 goede vriendin.

Liefs 

Anoniem789 

Reputatie 7
Badge +5

Hoii! Welkom op het forum!!

Niemand weet het bij mij, ben ik ook niet van plan. Het forum is eigenlijk de enige plek waar ik alles kwijt kan en waar ik word begrepen en geaccepteerd voor wie ik ben. Daarom houd ik het liever voor mijzelf.

Liefs -Ikweetgeennaam321

Reputatie 7
Badge +18

Alleen m’n vriend weet dat ik op het forum zit. Het is niet dat anderen het niet mogen weten maar ik heb ook geen behoefte om het er over te hebben.

Hoi @Shine 

Mijn ouders weten het wel. Ik weet niet wat ze ervan vinden. Ik heb ouderlijk toezicht du mijn pa kan alles zien. Zelfs in incognitomodus. Verder weten alleen mijn mentor en een klasgenoot het.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

@Shine ik heb het nog niemand verteld maar ik zou het wel durven, maar misschien zit hier wel iemand die ik ken je weet het niet

Hai @Shine  ik heb mijn moeder er over vertelt omdat ik niet tegen haar wil liegen .we hebben wel afgesproken dat ze niet naar seksualiteit gaat kijken😅 maar verder leg ik haar een beetje uit wat alles is. sommige dingen zijn niet hoor ...

Reputatie 6
Badge +3

Hey!!

ik heb niemand hierover verteld. Mijn ouders weten dat ik soms met de kindertelefoon chat en dat vinden ze prima. Maar ik denk niet dat ze het goed zouden vinden om een account etc. aan te maken en ik wil daarom niet dat ze erachter komen.

mijn beste vriend gaat altijd geile topics opzoeken en die mensen dan uitlachen dus die ga ik dat never nooit vertellen. Mijn beste vriendin die zou me gaan zoeken zodat ze kan volgen wat ik doe. 

dus ik ga het ze ook mooi niet vertellen! Xx

Reputatie 3
Badge +1

Hoii,

Ik zit er net 3 weekjes op en vind het heel leuk dat je over alles kan praten

Maar ik vertel het tegen niemand want dat gaat ze helemaal niks aan

Reputatie 7
Badge +5

Hii,

Ik vertel het zelf aan niemand en ben ik ook niet van plan. Vind het zelf fijn dat het anoniem is en dit gaat eigenlijk ook niemand iets aan in mijn directe omgeving. 

Fijn trouwens dat je het naar je zin hebt hier! :)

Reputatie 5
Badge +1

Heyyy @tim16 , @Natureflower , @Ikweetgeennaam321 , @Anoniem789 , @Tover01 , @Anoniemxv , @Jesse08 , @Rick123 , @NoahLovesYou , @ItsJustMe , @Tinkerbell , @Sterre20 , @justGhast , @Samuel-le  en @Onbekent1234 (hoop dat ik nu zo'n beetje iedereen heb getagd ;))

Ik wou jullie nog even bedanken voor de lieve reacties! Ik heb het nog aan niemand verteld en ben dat voorlopig ook nog niet van plan, ookal twijfel ik wel een beetje over 1 vriendin zij is namelijk echt zo'n iemand aan wie je dat soort dingen graag verteld, en ik denk dat zij het misschien ook leuk zou kunnen vinden hier, maar dan zou ik daar wel een keer een goed moment voor moeten uitzoeken... maar tot dan hou ik het gewoon lekker voor mezelf! Ik denk dat ik de meeste van jullie niet echt hoef uit te leggen waarom☺️

Xxx @Shine <3

 

Reputatie 6
Badge +3

Hey @Shine , 

Je moet gewoon echt zelf weten of je het vertelt of niet, dat hoeft echt perse hé! 

Wat je eventueel ook nog kunt zeggen tegen je vriendin is dat je op het forum van de kt zit maar zonder te zeggen dat je Shine heet. 

 

Liefs 

Anoniem789 

Reputatie 7
Badge +11

Bij mij weten mijn moeder en broer het.

Bij mijn moeder vertel ik alleen de leuke/grappige dingen. Zoals dat ik ooit eens een keer iemand ben tegen gekomen die dus een vrouwenfiets heeft geneukd.

En mijn broer vertel ik (bijna) alles wat ik zelf hier plaats en dingen die ik tegen kom.

Reputatie 7
Badge +5

@Shine zoals hier al eerder verteld je hoeft het ook niet aan iemand te vertellen dat je op dit forum zit dat is jou keuze. Net zoals vele hier

Reageer