verkrachting

  • 2 June 2021
  • 7 reacties
  • 1314 Bekeken

Badge

Hi,

Ik ben een meisje van 15

Vanochtend heeft mn vader en mn broer me verkracht. Hun raken ook vaak mn bovenbeen aan en mn kont en mm ouders slaan en schoppen me elke dag en dat gebeurt steeds vaker en soms sluiten hun mij ook op in de kelder voor ongeveer 4 uren en soms ook een hele dag. Ik heb een zelfmoord plan en ik wil morgen zelfmoord plegen.


7 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hey, 

 

zelfmoord lijkt de oplossing, maar dat is het niet. Wat jou vader doet mag echt niet(het verkrachten is sowieso fout ik denk het opsluiten ook) Mijn advies is om aangifte te doen bij de politie.

Heyy

 

Het is niet niks wat je ons verteld zeg.. Ik snap goed dat je er helemaal door heen zit, echter is zelfmoord echt niet de oplossing. Er zijn heel veel mensen die om jouw geven en het gaat echt weer beter worden ook al zie jij dat nu zelf niet in..

 

Het is denk ik goed dat je met iemand gaat praten. Ik heb dit op je vorig topic ook gezegd, maar zal het nog een keertje vertellen. Je kan iedere dag tussen 11:00 en 21:00 anoniem met de kindertelefoon chatten & bellen. Dat lucht je misschien een beetje op. Verder kan je ook altijd en iedere dag contact opnemen met de zelfmoordpreventie 113 & met veiligthuis.

 

Wat je ouders en broer doen is verboden en strafbaar. Dit valt onder kindermishandeling en verkrachting/incest en je kan hier aangifte tegen doen.
 

Het zal goed zijn als je hier ook met iemand over durft te praten die jij vertrouwd. Dit kan met je mentor, je huisarts, je vertrouwenspersoon op school of een lievelingsdocent. De mensen die ik hier opnoemde zullen echt een luisterend oor voor jouw bieden en staan voor je klaar. Het zal erg goed zijn als je hulp kan krijgen en dan ook gelijk steun. Je zou als je echt niet durft te praten ook een brief kunnen schrijven aan (een van) deze mensen. Daar kan je alles op schrijven wat je denkt en misschien gaat het dan wat makkelijker om het te geven.

 

Verder helpt hem of toch ondanks dat je je zo slecht voelt af en toe iets leuks te doen. Dit hoeft niet een enorm feest te zijn, maar gewoon een klein positief ding. Een blokje lopen, muziekje luisteren, afspreken met een vriend/vriendin. Ik denk echt dat dat je kan helpen om je toch iets positiever te voelen.

 

Ik geloof in jouw!❤️

Groetjes van mij!

Reputatie 6
Badge +3

Hey Lauray06,

Echt verschrikkelijk dat je vader en broer je hebben verkracht en dat ze je elke dag slaan en schoppen!

Ik vind het heel knap dat je het hier al durft te vertellen!

Hoe erg het ook is, pleeg alsjeblieft geen zelfmoord! Ik snap dat het nu heel erg de oplossing lijkt, maar dat is het echt niet. Als je morgen nogsteeds zelfmoord wil plegen of als je over de hele situatie wil praten kan je altijd met 113 bellen of chatten. Zij kunnen je dan vast ook doorverwijzen naar help voor jouw thuissituatie.

Verder kan je ook met VeiligThuis bellen of chatten en hun website bezoeken. Daar kunnen ze je ook daadwerkelijk helpen.

Probeer er ook met iemand over te praten. Je mentor of vertrouwenspersoon kunnen je ook heel goed helpen en steunen. Zij kunnen je misschien ook helpen om naar de politie te stappen. Want wat zij doen kan echt niet!

Ik snap dat het waarschijnlijk heel moeilijk is, maar je wil toch niet dat het zo doorgaat?

En onthoud, het is niet jouw schuld!

Veel succes en medeleven!

Groetjes iemand.

Reputatie 7
Badge +7

heey, 

wat heftig en naar voor je! je bent 15, dus ik neem aan dat je op de middelbare school zit. misschien kan je een gesprek met je mentor/vertrouwens persoon/favoriete leraar aanvragen. in het gesprek kan je je situatie bespreken en zij zullen je helpen. als je dat niet durft kun je ook naar de huisarts gaan, zij heeft een beroepsgeheim en zal dus niet doorvertellen als jij dat niet wilt. als je naar de huisarts gaat zal zij jeugdzorg inlichten, en dan word er samen met jou naar een passende oplossing gezocht. zoals uithuisplaatsing. pleeg alsjeblieft geen zelfmoord, ik snap dat het voelt alsof je leven niks meer word, maar er is hulp! er zijn mensen die je graag willen en kunnen helpen! als je echt een hele sterke zelfmoord neiging hebt raad ik aan met 113 te bellen of chatten. je zou eventueel ook de kindertelefoon kunnen bellen. 

groetjes, 

Amie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Lauray06 
We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.
Groetjes, Esther

Badge +1

Bel kindertelefoon of veilig thuis ze kunnen je veel beter helpen dan mensen op dit forum. bel dit kan echt niet. Pleeg geen zelfmoord! Soms denk ik ook aan zelfmoord maar het is niet de oplossing! Bell pls veilig thuis nummer= 0800 2000 bel nu 

Ten eerste wil ik zeggen dat ik het verschrikkelijk vind wat je hebt meegemaakt. Het was niet jouw fout en jij verdient niet om je zo te voelen. Laat wat zij je hebben aangedaan je leven niet afnemen! Je verdient het om een goed leven te hebben. Bel eerst en vooral de kinderbescherming dat je daar wegkan en zoek contact op met mensen die je vertrouwt en die je kunnen helpen.  Vertel het aan een volwassene die je vertrouwt want ik weet day dat vreselijk moeilijk is maar ze kunnen je helpen. Probeer ook om naar de politie te gaan (met hulp van die persoon als dat kan). Ik weet dat je je heel slecht voelt maar als je je niet hebt gedouched doe het dan niet want er zit heel veel dna bewijs op je dat je kan helpen als je naar de politie gaat. Er bestaan nummers die je kan bellen voor verkrachtingen, psychologische hulp, zelfmoord.. bel die zeker die kunnen helpen. Het is vreselijk wat je hebt meegemaakt maar dit moet niet zo eindigen. Ookal lijkt het niet zo je kan nog een gelukkig leven hebben.  HOU VOL!!

Reageer