Skip to main content

Vader weigert mij te snappen

• 30 januari 2025
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een meisje van 14 met een vader die niks van mij snapt. Hij en mijn moeder zijn al bijna 8 jaar gescheiden. Ik mag van hem niet huilen om bepaalde dingen, alléén omdat ik 14 ben. En zelfs op momenten wanneer het super logisch is, mag dat ook al van hem niet. Hij zegt dan dat ik een aansteller ben. Ik had vandaag (30.01.25) heel veel geruzie met hem. Dat was bij paardrijden. Ik was druk bezig met opzadelen. Op een gegeven moment beet dat paard mij. Ik moest ervan huilen omdat dat enorm veel pijn deed. En toen noemde hij mij dus een aansteller en zei hij dat het "normaal" is om gebeten te worden door een paard. Ik heb het al wel honderden keren tegen mijn oma en mijn moeder verteld, over dat ik en mijn vader ruzie hebben, maar ze nemen amper de moeite om eens GOED met mijn vader te overleggen. Hij gaat dus ook steeds té ver over mijn grens heen. Nu gaat dat steeds door en mijn vader zegt nooit eens een keer "sorry".

3 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 217 reacties
  • 1 februari 2025

Bel naar de KT

Gekehenkie
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • 662 reacties
  • 2 februari 2025

Misschien kan je met hem een gesprek voeren en uitlegt dat je een net als iedereen een mens bent met gevoelens probeer dan om het op een rustige manier uit te leggen 

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 201 reacties
  • 3 februari 2025

Jouw vader is niet zo fijn om als vader te hebben. 
heb je iemand die je vertrouwd en met wie je kan praten (iemand van je eigen leeftijd maar miss ook iemand die ouder is?)

neut dat het wat verandert, maar dan ben je het maar kwijt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen