Vraag

Vaak ruzie met men broer en zus

  • 22 June 2018
  • 1 reactie
  • 93 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben beertjex ( ik wil mijn echte naam niet vertelen) ik heb de hele tijd ruzie met men broertje en men zus, het meeste met men broertje. Mijn ouders zijn gescheiden En ik ben het liefst bij men moeder dus men broer en zus gaan week op week af ( dat is dat ze de ene week bij men moeder zijn en de andere week bij men vader) maar ik wil dat niet dus ik ben 2 dagen in de 14 dagen bin men vader alleen deze omgangs regeling gaat nu denk ik zoon 3 a 4 maanden zo, alleen hier door heb ik heel vaak ruzie met men broer en zus want ze doen alles met zen 2e en ik mag haast nooit ergens bij zijn en dat vind ik niet chill . En dan als we weer samen komen dan heb ik vaak ruzie met men broertje omdat hij vind dat ik me altijd maar aanstel enzovoort en men zus staat altijd aan zijn kant . Men broertje zegt ook altijd als we bij men vader zijn was je maar bij mama gebleven. Dat geeft mij een rot gevoel . Ik ben der helle maal klaar mee soms wil ik gewoon weg van huis en nooit meer terug komen ik vind ze nu echt miet meer leuk en ik weet ook niet meer wat ik moet doen .

1 reactie

Hoi,

Wat naar dat je broertje en zus zo tegen je doen! Een scheiding van je ouders betekent niet dat er 2 kampen zijn en dat je iemand kant kiest o.i.d. Volgens mij hebben jouw broertje en zusje moeite met dat concept. Het kan ook zo zijn dat ze je eigenlijk heel erg missen, maar niet weten hoe ze dit moeten uiten.

Kunnen je ouders nog door 1 deur zonder elkaar af te maken? Want dan lijkt het me een goed idee om met je beide ouders en broertje en zus tegelijk te praten over deze situatie. Door te praten kunnen jullie de problemen oplossen.

Gr. Pin

Reageer