Vraag

Toch maar wel snijden?

  • 22 November 2018
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal. Ik ben laatst erg in de shit gekomen met mijn ouders omdat ik af en toe een leugentje vertel voor eigen best wil. Alleen dit is helemaal uit de hand gelopen. Ik rook vaak en drink af en toe. Mijn ouders weten daar niets van, maar hebben wel mijn telefoon afgepakt en die gaan ze helemaal uitpluizen. Hierdoor raak ik natuurlijk nog meer in de shit. Ik ben erg bang en weet niet wat ik moet doen. Dus ben ik gaan snijden. In mijn achterhoofd weet ik ook wel dat het niet goed is, maar ik weet niet hoe ik heer anders mee om moet gaan. Wat zouden jullie doen?

1 reactie

Hoi

Je ouders staan op het punt je telefoon te doorzoeken. Ze zijn vast heel ongerust om jou. Door de stress van dit alles ben je gaan snijden. Alvast positief dat je zelf inziet dat dit niet goed is.

Het kan een optie zijn om naar je ouders toe te stappen, en hen eerlijk te vertellen wat er aan de hand is. Op die manier toon je dat je vertrouwen bij hen wilt leggen. Heb je in het algemeen een goede band met je ouders?

Je lijkt het moeilijk te hebben. Denk je dat je ouders begrip zullen kunnen opbrengen voor de dingen waar je mee zit?

Goed dat je hiermee naar het forum gekomen bent. Je kan ook terecht bij de KinderTelefoon voor een chat- of belgesprek. Je verhaal doen kan opluchten, en je krijgt vast nog een hoop nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer