Vraag

Thuissituatie

  • 20 March 2024
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Hoihoi, ik ben een meisje van 14 jaar en ik heb altijd echt een ruk thuis situatie gehad, ik heb nooit een goeie relatie met mijn ouders gehad en ik mer dat ik het de laatste tijd heel moeilijk vind om na te denken over dat ik nooit echt leuk kan terug kijken op mijn jeugd. Ik vind dit heel lastig en moeilijk om mee om te gaan. Zijn er mensen met een beetje dezelfde situatie die me kunnen helpen of kunnen vertellen hoe zei hiermee om gaan? Love jullie Kusjess Mayve


2 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Hey @mayve 

Ik heb dit ook, de situatie thuis hier bij mij is ook niet goed gelopen (werd uitgescholden en ben opgesloten) Ik heb hier een oranisatie voor gekregen maar als ik jou was zou ik met je mentor of ouders praten. Of miss je vriend(innen).

Als het slechter word meld dat dan meteen bij school want dan regelen hun hulp (praat met de vertouwings persoon(als jullie die hebben))

Fijne dagen en groetjes @Kingboy 👑🤠

Reputatie 1

Hi @mayve 

Ik zit al een tijd in dezelfde situatie, maar alleen met mijn moeder. Ze is Aziatisch, en vindt het erg moeilijk om te accepteren dat ik niet de perfecte vrouw zal worden en niet aan haar verwachtingen voldoet. Mijn vader werkt in het buitenland, dus hij krijgt hier weinig van mee. Ik heb er over gepraat met vriendinnen, zij luisteren naar mij en na schooltijd blijven we zo lang mogelijk op school hangen. Misschien kun je contact zoeken met je mentor, of andere mensen die je vertrouwt. Uiteindelijk zal het wel goedkomen, kusjes terug aan jou! 

-Gaute

Reageer