Vraag

Thuis weg.

  • 19 May 2021
  • 3 reacties
  • 59 Bekeken

Badge

Hallo iedereen,

Ik ben Robin (14 jaar)

Ik ben op mijn 10de uit huis gezet naar een woongroep, ik heb daar tot mijn 13de gezeten, daarna heb ik nog tot mijn 14de in een gesloten behandel groep gezeten.

Ik woon nu bijna 1 jaar weer thuis en heb ook thuis begeleiding, ik ben helaas weer depressief & suïcidaal geworden, en het lijkt erop dat mij  woede problemen ook weer opspelen, en mijn moeder doet en zegt expres dingen om mij boos/verdrietig te laten worden, ik heb oprecht een hekel aan mijn moeder, en ik heb dit ookal aan de begeleiding aangegeven maar die geloven mij niet. Ik wil daarom het huis uit want ik voel me hier niet comfortabel en de begeleiders zeggen dat ik gewoon even moet wennen. Maar dat is niet zo het is hier gewoon een verschrikkelijke plek. Ik wil hier weg!! Weet iemand wat ik kan doen en wat mijn opties zijn? Ik heb hulp nodig.

Groetjes: Robin 


3 reacties

Badge

ik weet hier geen raad mee sorry

 

maar ik weet wel dat je met de kindertelefoon kunt chatten of bellen, ik weet zeker dat ze je kunnen helpen !

 

suc6

 

groetjes berendbotje020

Reputatie 2
Badge +1

Hoi Robinvw,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Zoals @berendbotje020  al heel goed aangeeft, kun je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes,

Marloes 
De Kindertelefoon

Hoi Robinvw.

 

Wat een vervelende situatie. Je begeleiders denken dat je je niet thuis voelt omdat je volgens ze nog moet wennen. Weten ze ook dat je moeder jou expres boos en verdrietig maakt? Probeer aan je begeleiders duidelijk uit te leggen dat je je echt niet fijn voelt thuis en dat je moeder je depressieve en suïcidale gedachtes alleen maar erger maakt. Ik denk dat als je alles verteld wat je dwars zit dat ze je dan echt geloven en verder kunnen helpen en kunnen kijken wat er mogelijk is.

 

Je kan zoals Marloes van de kindertelefoon en Berendbotje020 ook al zeggen natuurlijk ook altijd even bellen en chatten met de kindertelefoon. Dit is anoniem en misschien kunnen ze je bij de kindertelefoon ook goed helpen.

 

Sterkte gewenst,

 Groetjes van mij.

Reageer