Beantwoord

Ten einde raad!

  • 29 October 2018
  • 4 reacties
  • 336 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
( *ik heb bij elk gesprek aan gegeven dat mijn ouders dit niet mogen weten* )

Heyhey,
Ik ben een meisje van 14 en heb nogal veel problemen.. Ik probeer het een beetje kort te houden! Ik loop met veel zelfmoord gedachten en wil eigenlijk geen hulp! Dit komt doordat ik heel veel moeite heb met mensen vertrouwen en nu al helemaal maar daar kom ik later ol terug!
Ik heb een paar maanden geleden mijn problemen aan mijn 2 beste vriendinnen verteld.. Zij hebben het samen met mijn toestemming aan een docent gezegd (mevr. S/leerlingencoordinator) Ik moest toen komen en we hebben met zn 4een 1.5 uur ofzz gepraat. Ze wou graag nog even met mij alleen praten dus ik moest 2 dagen later terug komen, ze heeft mij voor gesteld aan een schoolmaatschappelijke werkster (mevr. F). Ik hen aangegeven dat ik liever met mevr. S praat want daar kan ik mijn "ei" kwijt maar ik krijg een gevoel dat ze niet naar mij luisteren..
Alleen toen kwam de zomervakantie aan en waren ze heel erg bang dat ik me wat zou aan doen, ik moest hun toen beloven dat er niks zou gebeuren!
In de zomervakantie ging het heel slecht, maar ik drufde geen contact op te nemen met mevr. S..
Ik zag dat mevr. E online was dus heb ik met haar contact opgenomen, ze heeft me zo veel geholpen en door haar leef ik nu nog.. Toen school weer begon kreeg ik niks meer te horen, dus ben ik met mijn beste vriendin naar mevr. S toegegaan om te vragen wat er nu zou gaan gebeuren.. Ze wist nog niet wat er zou gaan en zei dat ze nog met mij contact op zou nemen.. Ik heb ondertussen ook nog gesprekjes gehad met mevr. E.
Toen kwam weer een gesprek met mevr. S en mevr. F, ik had alweer voor letterlijk de 20ste x gezegd dat ik liever met mevr. S praat!! Maar toen werd er tegen mij gezgd dat dat niet kon omdat ze niet de verantwoordelijkheid opzich durft te nemen, dit kwam zo hard bij mij aan dat ik via via het nummer van mijn oude docent wie ik heel erg vertrouw kreeg. Ik had haar geappt en gevraagd of ze tijd voor me had. Ik ben die middag bij haar geweest en heb tot 5 uur op school gezeten (was om 1 uur vrij). Zij heeft mij ook veel dingen verteld over haar problemen die zij had/heeft..
Dus ondertussen wisten al 4 mensen van school eraf..
Ze hebben altijd tegen mij gezegd dat mijn ouders dit niet hoeften te weten tot dat ik 3 weken geleden moest komen en tegen mij werd gezegd we gaan je moeder bellen en ik kon ze niet overhalen niet te doen, nou ik kan dit wel allemaal uitleggen maar er is maar 1 ding: Dit was het laatste wat ik wilde..
Tot nu toe heb ik al 100x gehoord van het gaat alleen nog meer beter worden alleen niemand weet hoe dit voor mij is maar echt.. iedereen denkt dat het allemaal zo makkelijk is maar dat is het echt niet en ik weet niet meer wat ik moet doen..
Ik heb 2 weken geleden nog een gesprek gehad met mevr. F en die zou met mevr. S gaan praten, het 5de uur (moest tot het 6de) werd ik uit de klas geroepen door mevr. S en ik dacht dat ze het over mevr. F zou hebben maar nee, er was wat voor gevallen tussen haar dochter en mij, ze zei dat ik haar dochter met rust moest laten en ze was ook echt heel boos op me.. Die dag erna kreeg ik haar voor een les want ze moest invallen en ze keek mij de hele tijd aan dus ik had al een slecht voor gevoel, toen ik thuis kwam was mijn moeder boos op mij omdat ze was gebeld door mevr. S (alles was al opgelost ), ze had gezegd tegen mijn moeder dat ik haar dochter lastig viel (wat ik in mijn ogen heel anders zie) en dat ik een inbreuk had gemaakt in haar privacy ik heb mijn moeder alles uitgelegd en zij snapte mij ook wel, ik heb die avond nog een mail naar har gestuurd waar ik een paar x mijn excuses aanbood maar heb geen bericht daar op gehad.. Ze knip oogde ook altijd naar mij en zei altijd hoi lieverd.. nu zegt ze niks meer en doet ook niks meer zelfs geen glimlach..
Dit doet mij echt heel wat want zij is echt mijn lievelings docent en ik kan alles bij haar kwijt maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen.. Hoe het verder ging met mevr. F kreeg ik ook altijd van haar te horen maar ik heb nog steeds niks gehoord..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Lieffss xx
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 October 2018, 19:16

Bekijk origineel

4 reacties

Heyy,
Wat een naar verhaal!

Mag ik vragen waarom je niet wilt dat je ouders het weten? Ik snap dat je het liever aan niemand vertelt, maar soms is heg beste om het er met iemand over te hebben! Ik heb zelf ook heel veel moeite met mensen vertrouwen, en voor jou heeft deze situatie het niet beter gemaakt. Misschien vind je het makkelijker om een keer een brief te schrijven? Je kunt het proberen.

Ik vind het heel bijzonder dat mevr. S zo anders is gaan doen. Heb je ‘alleen’ ruzie gehad met haar dochter of is er meer gebeurd? (Hoef je niet te vertellen als je dat niet wilt) kun je misschien zeg contact zoeken met mevrouw F?

heel veel sterkte! Xx
@Sleepygirl bedankt voor je reactie,
De grootste redenen zijn omdat ik weet hoe mijn ouders zijn en nu ze het weten ze doen er niks op uit dus voor mij is het alleen nog maar erger want ik zit niet met een fijn gevoel thuis ofzz.. En omdat de problemen door mijn ouders komen en dan wordt alles weer op mij geschoven, net zoals nu..

Een brief schrijfen is niks voor mij haha!

Ik kreeg via via contact met haar dochter en we hadden eigenlijk best wel een "klik" zeg maar, we hadden in een paar dagen tijd echt heel veel contact.. Alleen toen zei ik dat ik soms met dr moeder praat en dat ze wel een beetje mn leven over hoop heeft gehaald maar dat ze echt super lief was, zoiets was het..
Ik weet dat dat ook niet de slimste zet was maar jaa! Alleen er was niks aan de hand maar toen kreeg ik een berichtje de volgende dag dat ik haar met rust moest laten want ik belaste haar met problemen (terwijl ik dat niet heb gedaan).. Ik heb haar ook met rust gelaten maar toen begon mevr. S ermee te bemoeien en alles dus eigenlijk alleen maar erger te maken..
Ik had een feest van een vriend van mij en zij kwam ook want ze zijn familie! En ze deed gwn super normaal en praatte gwn met mij en we hebben zelfs nog samen just dance gedaan en het was echt gezellig maar toen werd ze opgehaald en keek mevr. S mij ook heel raar aan?!
Dus ik krijg ook het gevoel dat dit niet uit haar komt maar uit mevr. S, en zij is de enige die alles van mij weet! Ik struggel ook heel erg mee met eetproblemen, wat ik meestal eet op een dag is 1 pakje LU koekjes, komkommer en klein beetje avond eten! Ik sta 300x per dag op een weegschaal om te zien hoeveel ik afval en ben al 8 kilo kwijt..

En ik heb niks van mevr. F, meestal haaldde mevr. S mij uit de klas en zij bijvoorbeeld: maandag om 1 uur voor het zorglokaal. Dus ik heb verder ook geen contact met haar en hoef dat ook niet perse

Xx
@A.nnoniemx klopt het dat er nu niemand is waar je mee kan praten?

Je eetprobleem is erg heftig, maar ook erg herkenbaar:(
je bent mooi zoals je bent, echt waar! Heb je het hier met iemand over gehad? Want het is best wel gevaarlijk! Je eet echt weinig en dat is niet gezond lieverd!!
@Sleepygirl ja klopt,

Ik moest van mevr. E het vertellen aan mevr. S anders zou zij dat doen en ik kreeg daar 1 week de tijd voor maar naar 2 dagen had mevr. E het al gemaild maar toen ik iets er over zei begon ze gelijk over een ander onderwerp dus ik ben er niet verder over begonnen
Ik weet dat het niet gezond is en ik ben ook echt niet dik maar in mijn ogen wel, ik ben 1.68 en weeg 59.3 kilo maar het liefste wil ik naar de 53! Ik woog net na de zomervakantie nog meer dan 66 kilo

Xx

Reageer