Vraag

Stiefvader misbruikt mij

  • 8 October 2022
  • 7 reacties
  • 676 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi! Ik ben M (Ik zeg liever niet mijn echte naam want anders ben ik bang dat mensen erachter komen wie ik ben)  Mijn ouders zijn al sinds mijn 5de gescheiden en een aantal maanden voor de zomervakantie is mijn stiefvader erbij gekomen in het begin mocht ik hem totdat hij nare dingen ging zeggen over mijn vader en mijn familie van mijn vader, en ik zeg vaak tegen mijn moeder dat hij de taak als vader probeert over te nemen en dat ze hem niet moet vertrouwen maar ze wilt me niet geloven. Toen gingen we op vakantie met hem erbij en toen werd ik de 1na laatste avond seksueel misbruikt nu weet ik niet wat ik moet doen en hij doet het nog steeds hij heeft er ook vieze dingen bij gezegd maar dat ga ik hier niet tussen zetten, ik heb hierdoor ook een depressie en doe mezelf expres pijn.  Heeft iemand tips voor mij hoe ik het kan laten stoppen??


7 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Hoi M,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Mariëlla

Shiit man ga naar politie en veilig thuis bellen en als je je niet meer kan volhouden bij je thuis ga naar een crisiscentrum

Reputatie 7
Badge +9

Je kan misschien aan je vader vragen of je voloopig bij hem kan blijven omdat je stiefvader zo doet

Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal ik heb inmiddels vertelt waar mijn biologische vader en moeder bij waren ze schrokken heel erg. We hebben aangifte gedaan bij de politie en mijn moeder heeft het uitgemaakt met hem. Ik ga nu in therapie dat gaat zeker werken heb ik namelijk ook al eerder gehad bedankt voor de tips btw

Reputatie 4
Badge +3

Heel goed gehandeld! Je kan heel trots op jezelf zijn! Hopelijk is het geen trauma geworden voor later en anders kun je altijd allerlei organisaties bellen die daarbij helpen.

Badge

Heyy M, ik vind echt dapper dat je dat gedaan heb! veel sterkte in je verdere mentale herstel.

Reputatie 7
Badge +5

Ga naar je huisarts en doe daar je verhaal ik meen het. Ik heb iets soort gelijks mee gemaakt, en het helpt echt geloof me

Reageer