Skip to main content
Vraag

Size does matter?

zonnestraal
Forum|alt.badge.img

Hoi,

Ik heb echt een dringende vraag, ik ga met mijn ouders en zus in de meivakantie op vakantie naar Zwitserland (skivakantie ✨), we gaan voor de eerste keer vliegen en ik moet dus een koffer aanschaffen. Voor de herkenning op de band heb ik bij de Action een kofferriem gekocht. Er staat op ‘size does matter’ letterlijk in het Nederlands vertaald: ‘Grootte doet ertoe’ ik heb opgezocht wat het betekend en ik kom allemaal artikelen tegen over penis lengtes?! 
Ik heb dus echt een beetje stress, want is het nou zo van ‘de grootte van een koffer is belangrijk’ of heeft het nou werkelijk met penislengtes te maken? Ik wil niet voor aap lopen op het vliegveld.

Vinden jullie dat dit kan? (Oh ja, mijn ouders vinden er niks raars aan, maar zij weten ook niet wat het kan betekenen) mijn zus vond het wel een beetje ‘raar’ ook al had ik het niet uitgelegd (ik vroeg, is deze tekst raar? Toen zei ze: ‘… Kun je ook niet een andere riem doen?’) 

Ik hoor graag jullie mening! 🌸

Groetjes, Lampje

2 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 64 reacties
  • 31 maart 2025

Hoi,

Ik denk dat het mensen wel zal opvallen, maar ja die gaan echt niet 10 min later nog denken ‘wat had die een bijzondere tekst op z'n kofferruimte staan’. Dus ik denk dat het wel kan, maar als je er ongemakkelijk bij voelt gewoon een andere halen!

Groetjes

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Eens met ​@anoniemdus

Ik denk dat de tekst dubbel is bedoelt. Als het het zelf een beetje awkward vindt, kan je een andere kopen.. 

Liefs

Ps ik wist niet eens dat koffer riemen bestonden 😭

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen