Vraag

Sexualiteit

  • 31 October 2018
  • 12 reacties
  • 2369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben 13 jaar en ik heb nu al sex gehad met mijn moeder.
Is dat wel normaal?

12 reacties

Hoi

Het is niet normaal om seks te hebben met je moeder. Gebeurt dit vaker?

Kan je hier met iemand over praten? Een familielid bijvoorbeeld, of een vertrouwenspersoon op school? Het lijkt me goed dat iemand op de hoogte is van hoe het er bij jou thuis aan toe gaat.

Misschien voel je je geholpen door een gesprekje met de KinderTelefoon. Je kan anoniem je verhaal doen, en krijgt vast nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin
Heyy,
dat je seks hebt gehad is niet zo raar, je moet seks hebben als jij denkt dat je er klaar voor bent, dus daarover hoef je je geen zorgen te maken.

wat wel een beetje bijzonder is, is dat je seks gehad met je moeder. Dit is niet gebruikelijk en ook niet iets wat ik zou adviseren. Wilde je het zelf ook?
uhm, nee dit is niet geheel normaal, wat vind je moeder ervan
Ieuw dat is incest en dan is je moeder ook pedo
als je kan meld het tegen iemand die je vertrouwt of bel de politie want dit is illegaal en heel raar
Incest is niet echt gebruikelijk, nee.
Niet alleen dat gehele taboe gedeelte, maar dan ook dat ding waarbij je grote delen van haar genen deelt...
Waarom met je moeder
Ik heb me moeder een keer per ongeluk gevingerd
sorry maar dit is insex het wettelijk gezien is dit heel strafbaar voor je moeder en voedbal 2000 hoe kan je je moeder perrongeluk vingeren
Het was niet de bedoeling het was zo dat me moeder midden in de nacht zich ging wassen wat ik vreemd vond en toen vroeg ze of ik haar wou helpen met vingeren maar inmiddels woon ik niet meer bij me moeder maar bij me vader
oke dat is raar
Badge
Hallo mast,
het is echt niet normaal dat je al seks hebt gehad en al HELEMAAL niet met je moeder
je mag officieel pa seks hebben na je 18de en seks met familie is gewoon verboden en je kan ervoor worden opgepakt.
gebeurt dit vaker? Dan moet je dringend de politie of kindermishandeling/misbruik bellen
dit is echt niet normaal.
@Bremm wat je zegt klopt grotendeels, alleen mag je al seks hebben vanaf je 16de. daarnaast is daar geen straf of dergelijke op en is seks het beste als beide er klaar voor zijn.

Reageer