Beantwoord
Problemen thuis en op school
Hey iedereen,
Ik ben Tess en ik ben 13 jaar oud en het gaat thuis en op school niet meer zo goed, Ik ben bang voor iemand uit mijn klas want we hebben heel erge ruzie. Waardoor ik heel slechte cijfers haal en dus niet meer naar school wil. En bijna iedereen staat aan haar kant waardoor ik nog banger word. En omdat ik niet naar school wil, slaat mijn vader me en mijn moeder laat me erg in de steek en scheld me uit. Ik heb ook ADHD dus ik ben erg gevoelig. Ik wil graag naar een pleeggezin maar ik weet echt niet hoe. Weet een van jullie het?
Groetjes,
Tess
Ik ben Tess en ik ben 13 jaar oud en het gaat thuis en op school niet meer zo goed, Ik ben bang voor iemand uit mijn klas want we hebben heel erge ruzie. Waardoor ik heel slechte cijfers haal en dus niet meer naar school wil. En bijna iedereen staat aan haar kant waardoor ik nog banger word. En omdat ik niet naar school wil, slaat mijn vader me en mijn moeder laat me erg in de steek en scheld me uit. Ik heb ook ADHD dus ik ben erg gevoelig. Ik wil graag naar een pleeggezin maar ik weet echt niet hoe. Weet een van jullie het?
Groetjes,
Tess
Beste antwoord door Anonymous
Hii wat vervelend voor je!
ikzelf heb deels hetzelfde mijn moeder sloeg mij, ik heb het aan Mn vader verteld en die heeft er wat aan gedaan, ik vond het heel arkward om het met mijn moeder over te hebben😂 maar het heeft geholpen!
ook ben ik bang voor wat mensen, negeer ze en zoek de echte mensen op, mensen die je niet zo snel in de steek zullen laten.
Ik heb 2 echte vrienden gevonden, die me nemen zoals ik ben!
veel succes, je bent prachtig en je kunt het!
Bekijk origineelikzelf heb deels hetzelfde mijn moeder sloeg mij, ik heb het aan Mn vader verteld en die heeft er wat aan gedaan, ik vond het heel arkward om het met mijn moeder over te hebben😂 maar het heeft geholpen!
ook ben ik bang voor wat mensen, negeer ze en zoek de echte mensen op, mensen die je niet zo snel in de steek zullen laten.
Ik heb 2 echte vrienden gevonden, die me nemen zoals ik ben!
veel succes, je bent prachtig en je kunt het!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.