Vraag

problemen met vader

  • 11 March 2019
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vader is/was drugs verslaafd en daardoor deed hij vaak gek als ik bij hem was (mijn ouders zijn gescheiden) ik mag daardoor hem niet meer zien hij word nu geholpen hopelijk kan ik hem daarna weer zien, hebben jullie tips ik zou ze graag horen.

groeten anoniemer216

1 reactie

Hoi

Door omstandigheden kan je je vader voorlopig niet zien. Ik kan me voorstellen dat dat niet fijn is.

Je vader wordt momenteel geholpen. Je zou met zijn hulpverlener kunnen overleggen of je hem kan bezoeken. Als de hulpverlener denkt dat jullie daar beiden klaar voor zijn, zou het kunnen dat je je vader een keertje mag zien.

Als de hulpverlener beslist dat het niet verstandig is om je vader te bezoeken, zal je geduld moeten hebben. Misschien kan je je vader een kaartje sturen, of eens met hem bellen. Of dat mogelijk is, hangt af van de hulpverlening waar je vader geholpen wordt.

Voel je je goed waar je momenteel verblijft? Het lijkt me fijn om met iemand te kunnen delen waar je zoal mee zit. Kan je terecht bij iemand in je omgeving? Voor een anoniem gesprekje kan je contact opnemen met de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin

Reageer