Sorry voor het lange verhaal maar ik moet het kwijt!!
Hoi allemaal, ik wil even wat kwijt waar ik de laatste tijd best veel mee struggle. Namelijk over de band die ik heb met mijn vader, nou eigenlijk is er dus helemaal geen band. Mijn vader heeft mijn hele leven al een beter band met mijn broer gehad, maar sinds mijn ouders zijn gaan scheiden is mijn band met mijn vader nog slechter geworden. Ik ga om het weekend naar hem toe en ik kijk er eigenlijk altijd tegenop, er is niks te doen waar hij woont en hij wilt mij ook niet halen en brengen als ik met vriendinnen wil afspreken. Ik ben zelf 15 dus heb ook geen scooter of iets waarmee ik heen en weer kan. Ik heb wel een fiets maar je moet best wel buitenaf fietsen dus dat durf ik niet echt. Verder heeft mijn moeder verteld over sommige keuzes die mijn vader heeft gemaakt, hier ga ik verder niet op in omdat het gewoon kut is. Het gaat erom dat hij keuzes heeft gemaakt die goed zijn voor zichzelf en niet voor mijn broer en mij. Ook gaat hij dit of volgend jaar een half jaar op vakantie met zijn nieuwe vriendin, ik vind het niet moeilijk om hem zo lang niet te zien, ik kan er wel mee leven. Ik vind het alleen lastig dat hij een half jaar zonder ons kan,een half jaar zonder je eigen kinderen. Maar ja dat verteld dus wel hoe hij over mij denkt en dat hij dus eigenlijk liever zijn eigen leven leeft en wij erin zitten omdat dat moet. Ik zit erover te twijfelen of niet meer naar hem toe te gaan, als het zijn weekend is zegmaar. Ik ga gewoon elke keer met tegenzin en ik doe nooit wat leuks. Ook mag ik nooit afspreken of logeren ookal is mijn broer dat hele weekend weg. Mijn stiefmoeder bemoeit zich nu ook overal mee, daar wordt ik helemaal gek van. Ik ben er gewoon klaar mee.