Vraag

ouders stellen sexuele vragen

  • 27 November 2023
  • 7 reacties
  • 227 Bekeken

Badge

Hey iedereen even vraagje me ouders zijn gescheiden was bij me vader van weekend hij vroeg mij of ik al seksueel actief was toen we film aan kijken waren is dat raar of normaal doen vaders dit vaker 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Wat voor vragen stellen ze dan?

Ik denk dat het wel normaal is ^

Badge

Me vader vroeg me of ik al seks had gehad of dat ik me al vinger ofzo hij wou wel dingen voor me halen zoals condooms of een dildo 

Reputatie 7
Badge +7

Me vader vroeg me of ik al seks had gehad of dat ik me al vinger ofzo hij wou wel dingen voor me halen zoals condooms of een dildo 

Ik denk dat dat prima is, hij wilt je gw helpen

ookal is het akward

Hoe oud ben je als ik t mag weten?

Reputatie 5
Badge +3

Hey,

Volgens mij is dat heel normaal, sommige ouders willen dit weten. En hij probeert je te helpen, dat is goed. Als hij aan je zit, op een manier dat je niet wil, is dat niet goed. Maar hoe ik dit lees, doet hij  dit niet.

Groet, 3costaboy

Badge

Hij zit niet aan me hij ziet me wel bloot in de badkamer en we knuffelen wel alleen toen hij vroeg lag ik in me badjas op de bank had er niks onder was eventjes ongemakkelijk hij zei vandaag dat hij wel met me naar de winkel wilde om condooms te halen en ik mocht dan zelf dildo of vibrator uitzoeken en hij vroeg of ik ook lingeriesetje wou die had ik nog niet maar moet ik ook eerlijk zijn met wat ik al doe dan ik ben 14

Reputatie 7
Badge +17

Je vader is daar duidelijk wat opener over dan de meeste ouders. Dat is op zich niet erg maar als jij je er ongemakkelijk bij voelt moet je dat gewoon tegen hem zeggen. Je bent niet verplicht om hem details of wat dan ook te gaan vertellen. Als jij er verder niet op in wilt gaan moet hij dat respecteren.

Badge

Oke ja wil het hem wel vertellen want ja dan weet hij ook wat hij kan halen hoe kan ik dat beste zeggen wat is beste moment om erover te beginnen 

Reageer