Vraag

ouders seksspeeltje gevonden!

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 416 Bekeken

Reputatie 1

Hey

Ik heb dus ongeveer een week geleden een seksspeeltje gekocht en verstop hem alltijd goed zodat mijn ouders hem niet zien. Nu lag dat speeltje ineens op een anderen plek en ik weet zeker dat mijn moeder hem gezien heeft. Wat moet ik nu doen ik ben ook pas 15 dus weet niet of dat normaal is voor een seksspeeltje en wat moet ik doen nu mijn moeder hem gevonden heeft?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +2

idk, ik denk dat je oud en wijs genoeg bent om je eigen sekstoys te hebben. Gewoon over zwijgen denk ik?? een gesprek erover beginnen zou alleen maar awkward zijn als ze er niks over zegt

Badge

ik snap het ik heb het ook gehad ik weet dat het akward is maar het is al gebeurt opzicht kan je er gewoon eerlijk over zijn tegen je moeder. ik zou gewoon zeggen zo van Jaq je hebt het waardijnlijk gezien en het gew2oon zeggen of er niks over zeggen en het vergeten. bij mij begon mijn moeder er over het was best kut maar uit6eindelijk hebben we gewoon het gelaten 

 

Badge

bij mij is het ook gebeurt het is kut i know maart ik heb er gewoon over gepraat en ze weet het nu maar het boeit haar eerlijk niks :)

 

Reageer