Vraag

Ook een beetje liefde en relaties

  • 31 May 2018
  • 2 reacties
  • 117 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb sinds kort een relatie met iemand, nou ik ben verliefd laten we het daarop houden. Ik ben met hem aangehouden op een parkeerplaats en hebben daarover gister een brief thuis gekregen van veilig thuis. Mijn vader heeft die ook gekregen en wist hier niks vanaf, dus hij is heel erg boos wat ik begrijp maar hij stampte me echt de grond in. Me moeder en nicht waren er gelukkig bij. Maar ik wil nu ff niet meer naar me vader, ik heb sowieso altijd al twijfels gehad of ik bij me vader wou wonen maar nu wil ik ff rust voor mezelf maar ook voor me gezin, wat moet ik doen?

2 reacties

Hey, ik begrijp je zeker en vast maar je moet de schuld niet op jouw nemen. Er zijn een paar dingen niet zo duidelijk voor mij (misschien wel bij anderen)
Maar zijn je ouders gescheiden?
En heeft je papa je ook voor schut gezet voor dat vriendje?

Maar voor de dingen dat ik wel begrijp:

Je papa maakte zich waarschijnlijk gewoon zorgen over je maar ik begrijp je helemaal. Ik heb ook zo iets meegemaakt maar dat komt allemaal echt wel goed. Ik begrijp het ook dat je hem even niet meer wil zien en dat is helemaal normaal. Ik wou dat toen ook niet. En als je toch bij je papa moet gaan voor bepaalde redenen kan je zeggen dat je geen tijd hebt en veel te veel huiswerk en kan je je huiswerk al maken voor heel de week. Natuurlijk is dit ook een beetje weglopen van je problemen en dat is niet de oplossing. Je kan het uitstellen maar niet zo lang, je kan ook is aan die jongen vragen hoe zijn ouders er op hebben gereageerd. Misschien is het daar ook zo en dan kunnen jullie samen een oplossing zoeken.
Als dat niet helpt kan je ook altijd nog is met je mama praten.

Ik hoop dat dit je een beetje geholpen heeft.

Groetjes Zon
Ja mijn ouders zijn gescheiden en nee hij wist niet van het vriendje..

Reageer