Onze ex-buurvrouw beweert mij te kennen sinds ik een baby was maar dat is niet waar!

  • 10 January 2018
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Toen ik de vorige topic schreef dacht ik meteen aan deze probleem die mij sinds vorig jaar dwarszit.
Het zit zo: Onze oude buurvrouw woonde in de zelfde appartement als ik.
Mijn moeder praatte dagelijks met haar en hadden een goede band met elkaar.
En haar 2 dochters zagen mij en waren elke keer weer blij om mij en mijn tweelingbroer te zien.
Ik maak ten slotte deel uit van een tweeling.
Dus waren ze heel blij om mij te zien en speelden met mij.
Toen was ik nog een baby.
We spoelen door naar Maart 2017.
Ik bezocht mijn tante en toen kwam onze ex-buurvrouw erbij.
Die zei: Zo jongeman, lang geleden zeg!
Mijn dochters willen jou na een lange tijd zien.
Maar ik ken haar niet zo goed!
Ook haar dochters niet!
Ze zijn al inmiddels rond de 20 en zijn getrouwd.
Ik begrijp wel dat ze mij gemist hebben.
Maar ik kom niet echt graag in contact met onbekenden.
Alleen als ik nieuwe vrienden of vriendinnen zoek.
Maar zij willen mij dus na al die jaren mij weer zien.
Hoe kan ik dit tegenhouden?
Want ik vind het moelijk om zo maar met onbekenden te praten.
Behalve als ik vrienden ga maken.
De laatste tijd stel ik mij open voor onbekenden maar het lukt niet echt.
Hoe kan ik dit toch doen en zorgen als de ontmoeting plaatsvind dat het dan goedgaat?

2 reacties

Hoi!

Je buurvrouw van vroeger en haar dochters willen je na al die jaren nog eens zien. Waarschijnlijk willen ze horen hoe het nu met je gaat enz., zo'n typisch gesprek dat je hebt als je elkaar al een tijdje niet gezien hebt.

Je moeder was heel erg close met die buurvrouw, dus misschien is het fijn als zij meegaat naar die ontmoeting? Je moeder en je ex-buurvrouw waren close, dus misschien vinden die het wel gezellig om elkaar nog eens te zien. Als je moeder meegaat ben je minder alleen, en lijkt het me wat minder eng.

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +9
Heey,

Je moet eraan denken dat deze buurvrouw je een hele lange tijd niet heeft gezien, en je heeft gezien als ukkie tot een grote jongen.

Zoals @100DIVERGENT11al zei je moeder was close met haar dus vraag of ze mee wil gaan. Ik denk dat je moeder dit ook wel erg leuk vind. Jij kan er dan bij zitten.

Daarnaast als die dochters nu 20 zijn denk / hoop ik nog niet dat ze al kinderen hebben. En wie weet misschien raak je wel bevriend met die vrouw en de dochters.

En met openstellen, wees vooral jezelf. En wel netjes. Als jij juist voor onbekenden gaat doen dat je als iemand heel anders voordoet, kan dit voor problemen zorgen later in de vriendschap.

Gr:Mr. S

Reageer