Skip to main content
Vraag

Naakt in het gezin

• 12 januari 2025
  • 7 reacties
  • 526 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo ik heb een vraagje voor jullie. Voor mijn gezin in het heel normaal om gwn naakt te leven. We kijken tv naakt in woonkamer, eten naakt, alles thuis naakt. Als er mensen komen doen we wel kleren aan. Ik heb het gevoel dat nie zo veel gezinnen dat nog doen. Is dat nog van deze tijd? En als mensen het ook zo hebben zoals mij. Wat is het genantste of raarste wat gebeurd is?

7 reacties

just.a.random.person
Forum|alt.badge.img+1

Hey,

Ik denk niet dat dit nog super normaal is. Maar in elk gezin is dit natuurlijk anders, en als jullie dat graag doen zolang het niet ‘raar’ wordt moeten jullie dat lekker blijven doen vind ik. 

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 349 reacties
  • 19 januari 2025

Dat is toch uitzonderlijk, denk ik. Wij liepen als kindjes ook vaak naakt als het warm was, ook in de tuin, maar op een bepaald moment hield dat vanzelf op. Wij doen niet moeilijk over naakt bij omkleden en douchen maar we doen wel altijd kleren aan overdag. Op vakantie slaap ik ook soms naakt op kamer met broertje en zusje - geen probleem.

Maar als jullie dat fijn vinden: enjoy! Hoe oud zijn jullie?

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 31 januari 2025

Ik ben 16 heb zus van 13 en broer van 17

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 349 reacties
  • 1 februari 2025

Dan zijn jullie oud genoeg om te beslissen wel of geen kleren aan te doen.  Respect hoor.

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 207 reacties
  • 1 februari 2025

Dat zal wel wat kosten kwa verwarming. 

En bovendien super onhandig. 

En ook nog : “waarom” ? 

En het genantste of raarste wat gebeurd is - waarom, vraag je dat? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 85 reacties
  • 3 februari 2025

Ik zou dat niet trekken maar als jullie er oké mee zijn…

ik zou alleen zorgen dat niemand zomaar naar binnen kijkt of als je bezoek hebt

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 66 reacties
  • 12 februari 2025

Wrm doen wij dat. 

1) het is beter voor je lichaam

2) beter voor je kennis

3) leren RESPECT hebben

Mijn genantste moment: Ik was heel ziek dus ging niet naar school, lag eerst te rusten en daarna slapen. Als ik beter was na de middag ding ik naar de living. En zonder dat ik het wist, want ik was aan het slapen. Waren er vriendinnen van me zus. Iedereen was aangekleed behalve ik...

Bezoek doe we wel gwn kleren aan hoor. Als we het weten. En bij voordeur is er aparte kamer en schuifraampje in Deur.  En gordijnen zijn toe.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen