Mijn ouders accepteren mijn relatie niet met mijn vriend!

  • 31 December 2017
  • 3 reacties
  • 1480 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik ben een meisje van 18 en kom uit een marrokaans gezin.
Ik heb een moeilijke verleden gehad waaruit ik mijn zelfvertrouwen verloof.
Ik ben bijna altijd gepest geweest, omdat ik een heel apart meisje was.
ik had een andere gedrag dan de normale meiden.
Ik deed veel dingen wat jongens meer doen en dat vond iedereen raar en daarom pesten ze me.
Ik heb mezelf niet veranderd ondanks alle pesterijen op school.
Mijn vader kwam wel bijna elke week naar school toe om met de directeur te blijven, want mijn ouders die zouden mij echt kiezen voor alles en houden en geven zoveel om mij! Soms te erg!!
Toen ik doorging naar de middelbare school was het de zelfde verhaal totdat ik in de derde groep zat.
Ik ontmoette een jongen op internet.
We hadden allebei een pagina en daarom ontmoette wij elkaar.
We hadden de zelfde denkwijze en dezelfde doel!
Hij is er altijd voor me geweest op mijn leuke en minder leuke momenten.
Hij vrolijkte me altijd op als ik weer ruzie met mijn ouders had,want hoe ouder ik werd hoe onafhankelijker ik van ze wilde worden.
Uitgaan mag ik niet, omdat het niet in de Marrokaanse cultuur hoort, vrienden (jongens) naar huis meenemen hoort niet.
Ik had sinds dag 1 al een oogje op hem en hij om mij, maar hielden het allebei nog even geheim.
Tot vorig jaar, we maakten onze gevoelens bekend aan elkaar en startten een relatie.
We zijn de gelukkigste stel in die er is als we bij elkaar zijn.
Hij kon zijn ouders makkelijk vertellen over mij en vertellen wat we hebben gedaan.
Hij is 19.
Ik moest altijd stiekem naar hem toe, omdat ik weet dat mijn ouders het niet zullen accepteren no matter what!
Ik wilde bij hem slapen, vaker met hem weze ipv 1 of 2 keer in een maand, als ik na schooltijd stiekem naar hem ging bleef ik paar uurtjes bij hem en ging weer terug naar huis.
Onze relatie liep steeds meer op spanning, hij wilde me vaker zien, zijn familie wilde mij vaker zien, hij wilde dat ik bij hem bleef slapen.. DAT WIL IK OOK!
Ik trok het niet meer aan dus ik vertelde mijn moeder als eerst dat ik gevoelens voor deze jongen heb.
Ze bood me 2 mogelijkheden aan of je kiest voor hem en laat je familie vallen, of je kiest voor ons en je laat hem vallen.
Ze was er absoluut niet mee eens en zei dat ik hem moest verwijderen.
Ik had het niet gedaan, ik ben 18 jaar oud en heb een hele andere denkwijze dan mijn ouders.
Ik denk modern,simpel, vrij maar zij weer niet!
Ze hebben altijd tegen me gezegd dat mijn geliefde in iedergeval moslim en Marrokaans zou MOETEN weze.
Gisteren heeft mijn moeder alles tegen mijn vader verteld.
Hij werd heel woest, zo woest heb ik hem nooit eerder gezien.
Ik legde ze uit dat ik een moeilijke verlede heb gehad en dat hij er altijd voor me is geweest.
Maar ze accepteerden het niet.
Nu gaan ze nog moeilijker doen, mijn rooster op school checken, ik heb hem moeten verwijderen van ze (terwijl ik het niet heb gedaan en niet zal doen!!)
Pff.. ik weet niet wat ik moet!!
we zien elkaar al heel weinig.
Ik had op zn minst weekenden bij hem willen slapen en met hem willen zijn.
Alhoewel ik ze nog niet eens verteld dat ik vaker bij hem ben geweest na schooltijden, want dan zou ik echt de sjaak weze.
Maar nee ik moet weer uit een Marrokaans gezin komen!!
We zien allebei een toekomst samen tegemoet,hij bedacht nu al de namen van onze kids.
Alles is echt erger geworden, ik leef echt in een hel.
Hij weet er zelf niks van het gebeure van gisteren.
Ik kan het niet vertellen, want het doet hem echt heel erg pijn.
Ik heb hem al 1 jaar lang geheim gehouden..!
Hij kan het zelf ook niet meer aan.


WAT MOET IK DOEN..!

Groet.

3 reacties

Ik zou hem en zijn gezin thuis uitnodigen, en dan praten de ouders met elkaar, dan komt het denk ik wel goed. Ik zou het zelf eigenlijk ook niet weten
Groetjess
Ik zou eerst eens een goed gesprek beginnen met bijde partijen en het proberen uit te praten, want ze mogen je het niet verbieden vind, het is toch jous leven hun moeten jouw leven toch niet gaan bepalen? Blijf in ieder geval bij elkaar en ik hoop dat je het samen kan uitpraten
Ik zou je ouders eerst vragen waarom het niet kan? Misschien moeten zij zich gewoon een beetje aanpassen aan de nederlandse cultuur, vertel ze waarom je die jongen zo leuk vindt.

Reageer