Skip to main content

hoi, ik heb altijd het iedee dat mn leven gek is, en daar houd ik enorm van. Zelf ben ik al anders dan veeel mensen, waar ik veel van houd. Hier in portugal rijden we met een oude Mercedes 407D Notin uit 1976, een camper eigenlijk, maar moet nog gerestaureerd worden; de buitenkant bestaat mmt uit houten platen. Pas geleden hebben we de uitlaat terug vast laten lassen, want hij maakte nogal een bakkeherrie. In spanje, op de boerderij, heb ik leren autorijden, en ik kan nu met gemak met 70/80 km/h op de smalle bergweggetjes rijden zonder enig probleem, soms is het een beetje spannend wanneer je beseft dat de remmen van de auto niet helemaan in orde zijn XD. En, tegenovergestelde van de andere, vind ik het ook gewoon leuk om door de regen te rijden (ook zonder enig probleem) met een auto waarvan de ruitewissers het niet altijd doen XD (een kleine Renault 6TL uit 1977 :)). Ik heb leren rijden; een Renault 6TL, een Nissan Patrol (waarin ik heb leren rijden :)), een Renault Master uit 1998, welke mijn vader laatst in fr verkocht heeft, en een mooie oude Renault Saviem SG2 uit 1970 🙂, deze laatste is echter een redelijk lastige wagen; van fabrieksuit hebben ze gezecht dat je start-spray nodig gaat hebben om m te starten (XD), en ik had m eens om moeten draaien, op een plek dat t me alleen maar op de zenuwen wekte, want eerst wil die niet het weggetje omhog op rijden, na een derde, fixe, dot gas deed ie het dan toch, daarna liet ik m langzaam n oprit oprijden (achteruit), en probeerde daarna voorzichtig vooruit weer weg te rijden; wilde die niet; wielen bleven slippen. In de spiegel zach ik dat een achterwiel zo dicht bij het muurtje stond dat ie op n beetje gras stond, dus liet ik m nog een eindje achteruit zakken, en gaf daarna weer gas vooruit; een klein beetje gesputter, maar uit eindelijk reed ie dan toch 🙂.

nagut; als ik alles ga opnoemen wat ik in mn leven doe, word het een boek, dus ik laat het hier maar bij ;)

Geen reactie

Reageer