Kan ik wel mijn Bucketlist doen??(Help!)(Onmogelijk?)

  • 17 May 2019
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, zoals jullie zien over de bucketlist.. ik zit vaak echt met kloote gedoe over kwa nep familie enzo en dat ik hun haat enzo... want door hun blijft het GEWOON bijna ONMOGELIJK om dingen te doen in mijn bucketlist enzo.. EN DOOR mijn nep familie kan ik wel op ruzies oplopen... en ik blijf hun haten zelfs doen ze gewoon normaal..

En omdat ik ze toch haat etc. Zeg ik wel dat hun lelijk zijn enzo.. bla bla bla.
Want ja... NIET mijn schuld DAT HUN ZO alles moeilijk maken voor mijzelf en het gewoon de wereld op zijn kop zet en dat ik gelijk de neiging wil hebben om hun zo naar dee Maan ofzo laat optieven.

Want het is niet normaal dat ik slecht en nutteloze vrienden heb waar ik bijna niks aan heb.. maar 1 ofzo die heeft wel heeeeel soms iets wat we samen leuk vinden als naar een nieuwe film gaan zoals wat ik ook echt heb gekeken met haar Detective Pikachu.

Oké, maar dat is haar.

Maar ik kan het echt niet hebben en niet zolang volhouden om bijna niks te doen waarvan eigenlijk alles op slot zit om mijn volgende stappen te doen om iets in mijn bucketlist te doen.. IK WORD ZAT GEWOON... soms kan ik echt EXPLODEREN van (alles) wat negatief is enzo..

Maar echt... HET IS GEWOON net als een werking als je in een Dolhof hebt en je komt gewoon niet erdoor ofzo..

Toch belachelijk dat is bijna niks kan of mag (wat) doen ofzo.. En Ik erger soms aan mijn zogenaamde oppas wat zij geen oppas meer is.

MAAR ALLES BIJ ELKAAR IS EEN HELL GEWORDEN!!! IK HAAAAAAAAAAATTTTT HEEETTTTT!!!!😡😡😠😠😡😡🤯🤯🤯🤬

8 reacties

Hey,

natuurlijk kun je wel je bucketlist doen, je moet alleen gewoon geduld hebben. Een bucketlist zijn dingen waar je heel je leven de tijd voor hebt om het te doen, geen haast dus. Wanneer je 18+ ben kan je zelf bepalen wat je gaat doen en dan komen die activiteiten echt wel.

Succes!
Zelfs boven de18+ fata het niet werken... ik moet dan nog bij mijn (vervelende) nep auders blijven.. heb GEEN ZIN!😒
Dat moet niet, als jij op je 18 weg wil mag dat gewoon en hebben zij daar helemaal niks over te zeggen.
Ik zei niet dat je niks over wat te zeggen hebt maar ik kan echt geen ene kant op.. ze zeggen dat ik nog te Jong ben om op mijzelf te wonen als ik 18ben of iets ouder.

Ik heb niks tegen hoor.🙂
Dat kan, maar dat betekend toch niet dat je geen dingen van je bucketlist kan gaan doen. Dat is wat ik bedoelde en volgens mij heel de topic over gaat. Wanneer je 18+ bent mag je zelf bepalen wat je gaat doen en ben je zelf verantwoordelijk, dus kun je gewoon de dingen van je bucketlist doen. Je hebt alleen even geduld nodig.
Oké
Badge
ik heb het zelfde, ik ben nu bijna 18 en heb me rijbewijs dan. je kan gaan werken en mooi op je eigen gaan en sparen, sparen, sparen, voor je bucketlist. tenminste daar ben ik nu mee bezig.

hopelijk heeft je dit iets geholpen...

Groetjesss
Déjay
Ik mag van niemand echtbwerken om een m i ni baantje te nemen om een beetje geld te verdienen... en door dat komt het omdat ik nog erg lang last heb van al mijn lichamelijke klachten.. die niet over gaan...
En ik die mini asutotje die je wel misschien vaker ziet rijden ergens, meeste is het zwart.. het zegt echt dat je geen rij bewijs nodig hebt

autootje en hoeft geen rijbewijs

Reageer