Vraag

is me zusje gek geworden?

  • 21 February 2021
  • 7 reacties
  • 607 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik was daarnet met me zusje de hond aan het uitlaten waar ik nog een jasje aan liep zij op eens in haar bikini topje. Ze had het warm zij ze ik zij je bent gek vorige week liep je nog in je winterjas te schaatsen. Is het nu al normaal om er zo bij te wandelen of moet ik het laten rusten mijn moeder vindt het allemaal wel best. Nu is ze zo aan het buiten spelen ze heeft gelukkig nog wel een joggingbroek aan en ging bikini broekje.


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

het is wel een beetje vroeg om nu al zo rond te lopen maar ik snap het wel. Het is nu zo lekker warm ik had zelf gisteren ook al slippers aan maar ik zou zelf nog liever niet in een bikini topje rond lopen. Ik denk niet dat het heel erg is en als ze het koud krijgt doet ze wel wat anders aan

groetjes sillie78

 
(onnodige quotes verwijderd)

Nou dat vondt ik ook ze had vanochtend het topje aangetrokken en een shirt erover heen. We waren denk ik 6 minuten aan het lopen trok ze het shirt uit ik keek echt van wat doe je. Nu draag ik zelf ook wel een sport bh buiten maar dat is van de auto naar sportzaal en andersom. No way dat ik er nu al zo bij loop ik denk dat we een uur hebben gewandeld en iedereen zat naar haar te kijken. Toen ze thuis kwam zij ik mam zeg aub dat ze een shirt aan moet doen ach zij mijn moeder dat valt ook wel mee. Toen is ze maar buiten gaan spelen een stuk aan het fietsen volgens mij zonder shirt echt mega koud.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi TessaV,

De temperatuur is erg omhoog geschoten sinds een paar dagen geleden. Het is nu tussen de 10 en de 17 graden, dat is niet bepaalt warm. Maar omdat het vorige week nog -5 was, kan het wat warmer aanvoelen. In de zomer zouden we dit nogal koud vinden.

Ik denk niet dat je zusje gek is geworden. Ook omdat ik wel eens in de winter (onder 10 graden) radslagen in de tuin aan het maken was. Ik weet niet hoezo ik dat deed. Ik was nogal jong. Maar ik heb het niet snel koud. Misschien heeft jou zusje het ook niet zo snel koud.

Ik zou eerder zeggen dat de natuur gek is geworden. Ik bedoel: vorige week liepen we nog in onze winterjassen te schaatsen. En nu is het al warm genoeg om in je bikini rond te huppelen?? Dat klopt niet toch. Het is nog februari!

Maak je maar geen zorgen. En als je dat toch doet kan je het er altijd met je zusje over hebben.

 

Groetjes,

Paardebloem

 
(onnodige quotes verwijderd)

Ik heb geen idee normaal is zij de gene die het koud heeft en ze loopt ook nauwelijks zo over straat. Ja ze loopt wel in haar bikini door onze eigen straat maar als we echt ver wandelen niet dan doet ze altijd een shirt aan. Normaal ben ik de gene die er zo bij loopt zomers als we de hond uitlaten of wat dan ook. Ik herriner me nog 2 jaar geleden toen we naar zo optocht gingen kijken van allemaal vrachtwagens. Ze zij ik trek me shirt eventjes aan en ik liep daar als enigste rond in me bikini maar toen was het wel een graad of 30.

Hee TessaV,

Het is lief dat je met je zusje meedenkt en je afvraagt of het wel verstandig is om nu in bikini topje rond te lopen. Uiteindelijk is het haar verantwoording, maar je kunt zeker tegen haar zeggen dat jij het niet verstandig vind en dat ze beter wel een t-shirt kan aantrekken.

Zelf denk ik niet dat het verstandig is om zo rond te lopen. In de zon is het nu wel warm, maar de wind is er ook en die is nog best fris. Zeker als je dan in de schaduw bent ervaar je nog wel kou. Als je nu je niet genoeg dekt is de kans groot dat je verkouden of ziek word, onder andere door de wind.

Ookal heeft jouw zusje het wel/niet snel koud, je kunt beter voorzichtig blijven. Voorkomen is beter dan genezen!

Groetjes,
Simply Me

 
(onnodige quote verwijderd)

ik vindt het dus ook dat ze echt een shirt aan moet doen de moeder van haar vriendinnetje belde daarnet ook al met dat ze dus geen shirt aan had. ze had het daarnet ook al over zwemmen in het kanaal het is nog geen zomer zij ik. mijn moeder zij als je echt wil zwemmen ga je maar je gang maar ik wil wel mee je in de gaten houden

Hallo TessaV :)

Het werd vandaag lokaal 18.6 graden. Dit is zeer zacht voor de tijd van het jaar ( het gemiddelde is 7/8 graden) en er zijn ook dagrecords verbroken. En 1 week geleden werd er nog strenge vorst genoteerd met -12 graden.

En ze moet het zelf bepalen :)

-TheMightySlayer <3

Reageer