Vraag

is het raar om op je 12e nog een speen te hebben?

  • 31 October 2022
  • 10 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hoi ik ben 12 jaar oud maar ik heb nog een speen van toen ik klein was niet dat ik ermee slaap ofzo maar soms als ik daar zin in heb gebruik ik hem nog is dit raar


10 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Gebruiken is raar

Reputatie 6
Badge +3

oh oké ik dacht iedereen mag gewoon doen wat hij/zij fijn vind...

Hi. Volgens mij heeft iedereen wel iets waar ie graag op bijt of aan sabbelt. Heb ik met pennen of soms een rietje ofzo uit zo'n milkshake. Gewoon lekker doen ! 

Sjammetje xxxx

Reputatie 4
Badge +1

Hoi, eigenlijk is het iets voor kleintjes en zou je het af moeten leren. Maar als je het wilt kan je hem nog wel gebruiken.

Groetjes

Reputatie 6
Badge +5

Van mij mag je doen wat je wilt. Het is hetzelfde als zuigen op het puntje van je pen of zoiets. Het is dus niet heel vreemd. Weet niet of je het in het openbaar moet willen, aangezien je wel wat rare blikken zal krijgen. Doe vooral lekker wat je wil!

Reputatie 6
Badge +3

okay heel erg bedankt!

 

Reputatie 4
Badge +3

Oké @kaasjegirl  je vroeg of het raar was ik schreef mijn mening wat ik er van vond en je kraakt het af. Ik vind dit erg vervelend en onacceptabel. 

Reputatie 1

Ik zou er gewoon langzaam vanaf proberen te komen.

Want het lijkt me voor jou irritant.

Maar het is niet raar.

Reputatie 1

Van mij mag je doen wat je wilt. Het is hetzelfde als zuigen op het puntje van je pen of zoiets. Het is dus niet heel vreemd. Weet niet of je het in het openbaar moet willen, aangezien je wel wat rare blikken zal krijgen. Doe vooral lekker wat je wil!

mee eens

Reputatie 6
Badge +5

Oké @kaasjegirl  je vroeg of het raar was ik schreef mijn mening wat ik er van vond en je kraakt het af. Ik vind dit erg vervelend en onacceptabel. 

Nee hoor. @kaasjegirl die zegt gewoon wat zij dacht op een vriendelijke manier. Ze kraakt je mening helemaal niet af. Als je elkaars meningen niet aan kan horen, wat voor gesprek voer je dan? Ga gwn met respect met elkaar om en respecteer ieders meningen. Ok doei.

Reageer