Vraag

ik wordt geslagen thuis

  • 26 June 2022
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey iedereen! 

Ik wordt vaak geslagen thuis omdat me ouders snel boos worden om niets als ok een probleem heb is het meteen mijn schild en dan slaan hun mij en dan sla ik terug omdat ik hier niet van gediend ben en Ik zeg ga mij niet slaan dan wordt ik agressiever als je doorgaat. Maar mag dit wat me ouders doen?  Omdat dit de zoveelste keer gebeurd is wil ik verhuizen naar me beste vriend want zijn moeder doet niks en zijn moeder kan je nooit boos krijgen 


5 reacties

Reputatie 3
Badge

hey! 1 ding, het mag NIET. gebeurt hier ook heel af en toe.

heb ook lang gedacht te willen verhuizen maar believe me, dat wil je niet!

als je geluk hebt slaap je op zolder, lekker rustig. kun je lekker je eigen draai vinden.

heeft mij erg geholpen. praat met iemand erover. ooms en tantes etc. 

als het je echt hoog komt te zitten, zou ik als ik jou was een rondje gaan lopen ofzo. al is t 19 x per dag

sterkte x

Reputatie 7
Badge +9

Dit mag niet je kind slaan is kindermishandeling 

Hey @een jongen555 ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Sterkte,

Evie (de Kindertelefoon)

Badge

als je geslagen thuis wordt is dat nooit goed het punt is alleen weet je moeder of vader het dat het is gebeurt of nu gebeurt zo ja zou ik bv een  vriendin haar moeder  appen om het te vertellen of  iemand anders die je er mee kan helpen als je ouders het niet weten of een van je ouder dan moet je ze het eerlijk vertellen ik hoop dat dit je helpt sterkte ermee 

Badge

hey heel erg voor je maar terug slaan is geen goede oplosing want het zijn je ouders hetzelfde hun mogen jouw ook niet slaan maar probeer de volgende keer niet weer terug te slaan mischien stoppen ze dan zo niet praat met je vriendinen of de moeder van je vrienden of vriendinen die kunnen je dan goed helpen om een svh klacht in te schrijfen als je dat doet kkompt er iemand naar julie huis en gaan ze met je ouders der over praaten ik hoop dat dit je helpt sterkte 💗 

Reageer