Mijn famile maakt het heel duidelijk hoe erg ze me haten, ze hebben geen respect voor me en denken dat ze alles van me mogen afnemen. Ik voel me elke dag depressief en voel me alleen veilig als ik weg van huis ben. Mijn moeder denkt dat ze alles is, ze checkt mijn laptop en telefoon zonder toestemming. Ook komt ze elke dag mijn kamer binnen zonder te kloppen ookal heb ik al honderden keren gevraagd of ze dat wil doen. Ze respecteerd wel mijn broer en zus, maar niet mij. Ik merk dat hun me het ergst uit huis willen want vaak zegt me moeder er niks van als ze gemeen tegen me doen, en doet ze zelf mee. Mijn vader is bijna niet deel van het gezin, maar hij wilt ook geen connectie met me. Ik voel me ongelukkig en wil uit huis want ik trek het niet veel langer zo. Het is al best lang zo bezig. Als ik zomaar wegloop ben ik bang dat ze alleen maar boos worden en niet bezorgd of iets. Ik heb een plek waar ik heen kan als ik zomaar uit huis zou moeten.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.