hoi, ben sinds kort 17, en droom er al een tijd van mn eigen weg te gaan (ik zou graag terug gaan naar Roemenië want daar voelde ik me thuis), maar mn famillie en ik willen niet langer op deze boerderij blijven rond darren, en twijfelen over het noorden, rusland, of terug naar Roemenië. Hoe kan ik ze uitleggen dat ik mn eigen weg wil gaan?
hoi, kzit nu met mn moeder in portugal, waar we nog een huis hebben. Ik heb haar verteld dat ik graag mn eigen weg wil gaan, en daar had ze opzich niets op tegen (dat wil zeggen: ze zei geen nee), maar ze vond het wel n tikkie gevaarlijk. Maar plots kwam ze op een ander iedee, waar ik zelf niet aan gedacht heb: op het moment dat mn paspoort geupdate is (die was namelijk al lang overdatumt), ga ik Workawaywen, dat wil zeggen: van de een naar de andere "host" reizen.
dat vind ik een uitstekend plan dus dat wil ik ook gaan doen :)
Wat fijn dat jij en je moeder wen plan hebben gekozen die helemaal goed uitkomt! En wat een mooie dromen heb je, ik ben me een hoop jaloers dat ik het niet kan meemaken nog veel plezier met alles groetjes ikke
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.