Ik weet niet meer wat ik er mee moet

  • 9 January 2018
  • 4 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik heb slecht nieuws gehoord. Ik weet niet wat ik er mee moet.
 
Mijn broer is ander half jaar geleden uit huis geplaatst. Mijn moeder was daar door depressief geweest omdat ze hem er miste. In dat zelfde jaar heeft ze op vakantie een tia gehad. Van af die tijd gaat het slechter met haar. Door de tia is der spraak verslechterd. En was ze een stuk vergeet achtiger geworden. Ze heeft allerlei onder zoeken gehad. Er is van het lijstje waar het aan zou kunnen liggen is alles weg gestreept behalve, extreem vroege dementie. En ze krijgt een uit gebreid onder zoek maar dat duurt sowieso 3 maanden. Ze zeggen dat ze snel achter uit gaat.
Ik kan er met niemand over hebben ze vinden het allemaal even erg en spannend. Heb het aan me beste vriend verteld. Die wist niet wat dementie was dus daar kan ik ook geen hulp van krijgen. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik er niet meer 24/7 er aan denk? En om me moeder tehelpen?

Alvast bedankt!

4 reacties

Hey

Dit zal wel een heel moeilijke situatie zijn ,ik zou zelf niet weten wat ik moet doen maar ik denk muziek te gebruiken als uitlaat klep en zorgen dat er iemand is die je begrijpt met elk woord je zegt en voor je moeder te helpen kan je niet meer doen dan haar te steunen het is iets wat haar echt deugd kan doen dat ze weet dat ze jou nog heeft .

Ik hoop dat dit een beetje kan helpen veel beterschap et jou en je mama .
Knap dat je het durf via hier ??
BAMBI2002

Ik heb iemand gevonden van mijn school. Die mij ermee begrijpt. Ze heeft zelf ook een moeder die het zelfde heeft gehad. Dus met haar kan ik heel goed praten.

Bedankt voor je advies
Ff nieuws er over.
Dat spoed onder zoek is in begin april. Uitslag is waarschijnlijk eind april begin mei pas. Dus we moet nog lang wacht voor duidelijk heid.
Als iemand nog advies heeft hoor ik het graag.
1 vraagje hoe kom je van nacht merries af over dit gedoe?

Reageer