Ik krijg vervelende straf van papa.

  • 13 December 2020
  • 5 reacties
  • 862 Bekeken

Badge

Ik heb gisteren straf gekregen, omdat ik niet luisterde en mijn huishoudelijke taken niet nakwam. Hij was het zat en trok me aan me haren mee naar de badkamer. Ik moest mijn kleren uit doen en ik moest onder de ijskoude douche. Dat was pijnlijk zeg....! Ik vond het ook genant dat hij mij in volle glorie zag. Ik vind het niet fijn dat hij mijn vagina heeft gezien. Maar ik vind dit niet kunnen, als ik niet luister mag hij mij toch niet naakt onder een koude douch zetten. Wat vinden jullie? Hebben jullie ooit vervelende straffen gehad? Laat het me weten.


5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hee

tis niet oke dat hij je zon straf geeft als je iets deed wat hij niet leuk vindt.

je kan met je vader praten hierover en zeggen wat je er van vind en wat het met je deed.

Badge

Ts hier,

Hij wil me er niet meer over horen. Hij zegt dat het mijn eigen schuld is. Ik had maar niet zo eigenwijs moeten zijn zegt ie. Deze straf is voortaan de consequentie zegt hij. Maar ik vind het niet kunnen. Hij zal het vast interessant vinden om zijn dochter naakt te zien maar dat is echt fout. Hij moest zelfs lachen toen ik stond te gillen toen ik onder die super koude douche ging. Eikel! Ik ben echt boos op hem.

 

Reputatie 7
Badge +19

Misschien met iemand erover praten? Vriendin, moeder, docent, familie etc.

Dit is een nogal conservatieve straf die hij waarschijnlijk zelf heeft gehad toen hij kind was. Dit hoef je niet te accepteren en dit zou een reden kunnen zijn om bijvoorbeeld andere familie in te lichten maar ook bijvoorbeeld iemand (vertrouwenspersoon/decaan) op school, en misschien jeugdzorg. Het zit me namelijk niet eens zo in de straf zelf, meer in het feit dat je tegen je wil in naakt bent waar hij constant bij is. 

Badge

woont er nog iemand anders bij jou en je vader in huis? zoja dan zou ik die inlichten. ook zou ik kijken of je met iemand van jeugdzorg kan praten. ook de kindertelefoon kan je tijdens een gesprek doorverwijzen naar veilig thuis. dit is niet oke, en er is een reden dat je vader dit doet. die reden moet aangepakt worden. Het kan bijvoorbeeld zijn dat hij hopeloos was en echt niet meer wist wat hij moest doen, dan kan hij leren om daar mee om te gaan. het kan ook zo zijn dat hij dit vroeger ook heeft gehad en dit gewoonweg normaal vindt. ook kan het zo zijn dat er ergens pedofiele gedachtes zijn. ik weet natuurlijk niet hoe dat zit, ik was er niet bij. maar ook daar heeft hij dan hulp bij nodig. voor nu zou ik hem vooral even geen reden geven om boos op je te worden totdat je er met iemand over kan praten. probeer het anders ook een keer te filmen of een geluidsopname te maken. dit kan helpen voor bewijs voor bijvoorbeeld veilig thuis.

Reageer