Vraag

ik denk dat ik een therian ben

  • 15 March 2024
  • 12 reacties
  • 165 Bekeken

Badge

ik ben er gisteren achter gekomen wat een therian is en heb toen wou ik ook weten of ik er een ben.

  • ik hou erg van de natuur
  • als ik een therian ben dan is mijn theriotype … (ff vergeten maar iets van een wolf of hond volgens google een soort wolf hond ik ben daar de naam van vergeten)
  • ik kan geluiden maken met mijn oren

ik heb al tegen 2 klasgenoten gezecht en ze zijden allebij heftig  maar ik wil graag tips


12 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @anoniem1305 het kan best zijn dat je een therian bent, maar weet wel dat het best heftig is... zoals je al zij. Ik denk dat je als theriotype een coyote bedoelde, ik ben een zwarte kat.

In andere topics over therians heb ik war uitgebreider gereageerd dat komt omdat ik nu niet veel tijd heb.

Als je nog meer vragen hebt, stel ze maar!

 

Groetjes smokey

Reputatie 2
Badge

hoi 

ik ben zelf een therian, maar geloof ook wel in wetenschap en zo 

  1. geluid maken met je oren kan niet het versterk allen geluid
  2. iedereen kan van de natuur houden dus dat zegt niet echt iets

en ik kan dit niet voor jouw uitzoeken maar ja 

groetjes storm @anoniem1305 

Badge

Hoi @smokey en @cutiestorm ik heb nog een vraag kun je therian en mens tegelijk zijn

 

Reputatie 6
Badge +2

Wat is een theiran eigenlijk? Is dat dat je als mens geboren wordt, maar je voelt je een dier?

Badge

@boekenworm 

er zijn verschillende redenen om therian te worden zo is bij mij de reden dat ik talenten heb die mensen niet horen te hebben

 

Reputatie 2
Badge +1

Hihi!

Het kan goed zijn dat je een therian bent! Ik heb zelf een paar vrienden die het ook zijn! Maar het is niet gebaseerd op wat je kan of want je leuk vind he? Het is meer dat je een sterke connectie met je vorige leven als dier voelt en dat wil herleven. Natuurlijk kan dit voor jou anders zijn, maar dit is een hulplijn.

Badge

@Ikweethetniet09 ik ben er achter gekomen dat ik een therian ben en ik ben hier al 3 dagen geleden achtergekomen maar alsnog bedankt

 

Reputatie 1
Badge

Oke... 

Heb je wel eens shifts, of identificeer je jezelf als een dier op een niet fysiek level? (Dat houdt in dat je je ziel identificeert als dier)  

 

Badge

@saneev  ja ik indentificeer mijn ziel als een dier en ik heb 2 shifts gehad

 

Badge

Ik ben zelf een therian maar een therian zijn is niet alleen lopen op alle vier of denken dat je een dier bent het is een connectie iets waar je niet voor kunt kiezen en waar je niet mee kan stoppen en meestal zijn die google quizzes heel nep google kan niet zeggen wat je theriotype is want bijvoorbeeld: ik dacht eerst dat ik een paarden therian omdat het mn favo dier is maar dat is ook niet zo je moet ontdekken en onderzoeken om er achter te komen als welk dier je je voelt niet zomaar eentje kiezen en zeggen dat je er een bent van het gekozen dier, hoop dat dit helpt 

 

Groeten Shadowwolf 

Badge

Een therian zijn is niet bepaald leuk trouwens het is een ziel van je dier in een mensenlichaam opgesloten die er uit wil veel mensen hebben daarom masker of staarten ik zich meer dier te voelen

 

Groeten Shadowwolf 

Badge

bedankt  @Shadowwolf  ik zal er vedder onderzoek naar doen ik ben er trouwens al achter gekomen dat mijn theriotype iets met in de lucht vliegen heeft want ik was met de scouting aan het zweefvliegen en dat was echt geweldig ondanks mijn hoogtevrees nog heb ik een vraag ik heb astma heef dit nog een betekenis

 

groetjes van anoniem1305

Reageer