Vraag

Ik ben een therian

  • 10 January 2024
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Hey iedereen, 

Ik ben een therian, ik heb het mijn gezin ook verteld, maar die vinden het maar niks.

Ik weet nu niet echt wat ik moet doen, want ik ben gewoon een therian en daar kan ik niks aan doen.

Iemand tips om er mee om te gaan?

 

(Theriantype: Wolf en vos🐺🦊)


4 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii!

 

Hoe is de situatie nu? Ik zou je gezin vooral de tijd geven om aan het idee te wennen. Ik kan begrijpen dat ze het eerst een gekke gedachte vinden, maar ze zullen je vast en zeker gaan accepteren hoe je bent. 

 

succes 

 

xxoox

Reputatie 7
Badge +4

hoi @AmyTheTherian ik ben ook een therian en mijn ouders vinden het ook niet heel erg leuk maar ik negeer ze gewoon

 

mijn theriotypes: 🐺🐾🐱

 

groetjes Tinker.fan

Reputatie 7
Badge +12

Wees gewoon jezelf en doe waar je zin in hebt

Tip: wees duidelijk wat jij wil

hallo, ik vind het zelf een beetje raar omdat je als mens geboren bent en niet als wolf en wat ga je doen als je ouder word dan? je gaat toch niet als wolf naar kantoor?  ik lief een paar dagen geleden door mijn stad en ik zag wat kinderen van 9 jaar ofzo met zo'n masker en een staart en helemaal op 4 armen en voeten rennen maar ik denk dan, wat gaat er om in hun hoofd? ik bedoel vroeger wou ook niet iedereen een wolf zijn toch? en ik vind het prima dat mensen zichzelf kunnen zijn, tot op een zeker punt want als je als een dier gaat identificeren denk ik niet dat je jezelf bent maar dat je vroeger erg gepest werd ofzo en dit als een soort van uitweg ziet, daar is niks mis mee ik ben vroeger ook gepest en ik ging raar doen omdat sws niemand me aardig vond maar als ik jou was zou ik gaan nadenken of dit is wat je echt wilt want je bent een kind net als ik en is dit echt hoe je je hele leven wilt besteden? ik zou bij jezelf nagaan of je niet een betere normale hobby kunt zoeken want op dit punt is het een beetje gestoord aan het worden. 

succes en het is jouw leven en ik geef alleen maar advies maar ik zou er echt serieus over na gaan denken,

xxx 

Reageer