Skip to main content
Vraag

Hoi, Ik ben terug!

• August 13, 2026
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Wolf
Forum|alt.badge.img+19

Halloooo lieve mensen, ik ben na een jaar ofz weer terug op het forum te vinden. Ik zie dat de server een hele andere layout gekregen heeft. Zijn er verder nog dingen veranderd? Lijkt me wel tof om wat van de oude leden van toen terug te zien. Dus hoe gaat het met jullie?

Mijn leven is in het afgelopen jaar veranderd. Druk bezig geweest met school en mijn ouders zijn nu bezig met een verbouwing. Daar heb ik wel een beetje moeite mee, ik hou niet zo van veranderingen zeker niet in mijn thuis. Al weet ik ook wel dat het er beter van gaat worden. Ookal maken m’n ouders nu wel vaker ruzie. Hopelijk gaat het snel voorbij.

xx liefs Wolf 🐺

4 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 13, 2026

Hey ​@Wolf  fijn dat je er weer bent! Welkom terug! Er is op zich qua forum systeem niet zo veel veranderd hoor, maar er zijn wel leuke en goede leden bij gekomen! Misschien stellen ze zich wel even voor 😉 ik begrijp je wel met de veranderingen maar het zal vast uiteindelijk een verbetering zijn en dan ben je er weer blij mee hopelijk. Nogmaals fijn dat je terug bent! 

Liefs, Tover xxx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 13, 2026

Welkom terug ​@Wolf  

Ja dat is nooit leuk als er iets veranderd worden maar je moet echt zo denken het word er straks beter op.

En ja zo verbouwing is ook stress voor je ouders dus zal wel goed komen .

Yusa
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 14, 2026

Hey ​@Wolf , 

Leuk dat je er weer bent, ik heb vrij regelmatig wel topics van jou voorbij zien komen. Over allerlei verschillende onderwerpen ook. 

Het uiterlijk van het forum is idd veranderd, volgens mij is er ook een officieel bericht van de kindertelefoon daarover.

Ik weet niet zeker of je mij al kent,  maar ik ben dus Yusa en ben hier ongeveer 10 maanden actief ofzo. Sinds oktober. Nou ja je wilde nog weten hoe het met mij gaat? Nou het kan erger maar niet zo top. Ik ben heel leuk op vakantie geweest en vind het jammer dat ik weer terug ben. En ik mis iemand (een dier) heel erg, want hij is overleden. En ik kon er niet bij zijn omdat ik op vakantie was. 

Wel vervelend om te lezen dat het niet zo fijn  gaat bij jou op dit moment. Ik hoop ook dat het gauw beter wordt 🙂👍

Knuffel en liefs 🫂 :) 

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • August 15, 2026

hi ​@Wolf 

ik sluit me aan bij de anderen en welkom terug🥰

liefs vie.