Vraag

Hoe moet ik het uit leggen...

  • 13 May 2018
  • 1 reactie
  • 163 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi

Ik kreeg zo net een vraag van me stief vader:
Hoe kom je aan die littekens daar op je zijen

Ik had een uur eerder gevraagt of hij heel even wouw langs komen maar hij kwam maar niet dus ik ging me maar om kleden om naar bed te gaan... precies toen ik mijn t-shirt uit trok kwam hij binnen zonder te kloppen... en zag hij me 9 littekens

Hij wilt dus binnenkort een gesprekje met me. Over waar ze vandaan komen. Ik kan kan het niet vertellen...

Ik heb die littekens door mijn broer. Ik weet niet precies hoe....
Mijn broer mocht vroeger toen ik 9/10 was op mij passen als mijn ouders bij feestjes van vrienden waren. Hij was 11/12 jaar. Er gebeurde rare dingen die avonden.
Ik heb wel aantal keer gehad dat ik de volgende ochtend wakker werd en dat ik alleen nog maar wist dat het zwart werd voor me ogen tijdens het tanden poetsen. En dat ik pijn had bij me kruis en een snee had bij me zij. Door die sneden heb ik 9 littekens over gehouden.

Ik zou nooit weten wat er allemaal gebeurt is op die avonden..

Hoe kan je dat uitleggen?
aan iemand die denkt dat ik die avonden heel moe was.

Waar scheinlijk werd ik geslagen op me slaap. Dat hij daarna dingen kon uit spoken. Als ik nu vraag of hij er nog iets van weet. Zegt hij altijd dat hij van niks weet. Ik weet dus niet precies hoe ik er aan kom...

Ik weet het het klinkt super ongeloofwaardig.
Maar het is zeker echt gebeurt.

Ik wist niet bij welke ik het moest plaatsen

1 reactie

ik vind dit heel heftig om te horen, precies zoals je dit nu heb verteld vind ik dat je het ook aan je stiefvader moet vertellen en als hij het niet gelooft dan zou ik naar een ander vertrouwenspersoon gaan, zoals een docent op school

Reageer