Vraag

Hoe laat doen jullie een nachtluier aan/om?

  • 30 January 2024
  • 9 reacties
  • 547 Bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Ik vroeg mij af voor iedereen die nog in bed plast en luiers draagt hoe laat doen jullie je luier aan of om en hoe laat ga je naar bed?

Ik doe meestal mijn luiers om rond 21u. Ik heb geen bedtijd maar een kamertijd om 21:30u. Meestal ga ik rond 22:30u slapen. Op dagen dat ik naar zwemtraining ben gegaan doe ik meestal wel al gelijk bij thuiskomst mijn luiers om (rond 19:30u) omdat ik dan echt super moe ben en ik soms zelfs op de bank in slaap kan vallen terwijl ik naar de televisie kijk.


9 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii Linne, 

Zelf heb ik hier geen ervaring mee maar ik hoop dat er nog iemand komt die dat wel heeft en met je mee kan praten. 

 

succes

 

xoxox

Reputatie 7
Badge +2

Hallo Linne01 

Ik heb zelf ook plas problemen niet alleen s'nachts maar ook overdag.

ik draag al lang geen  luiers meer omdat je lichaam dan gaat denken dat je gw kan plassen wanneer je wilt 

ik raad aan om s'nacht (bvb 2 uur) even naar de wc gaan. Op vaste tijden word je lichaam gewend aan dat soort tijdstippen en zal je lichaam rond dat uur gaan plassen, Ik hoop dat dit advies helpt!

 

groetjes Kingboy👑👋

Reputatie 4
Badge +1

@Kingboy bedankt voor je advies. Ik heb meerdere dingen al geprobeerd om 's nachts droog te blijven waaronder ook deze methode om 1 of 2 wekkers elke nacht te zetten. Dit hielp uiteindelijk niet en ik raakte ook erg vermoeid en dit had ook invloed op mijn schoolresultaten. Voor mij werken luiers op dit moment gewoon het beste. Ik wordt goed uitgerust wakker. En hoef me geen zorgen te maken om wakker te worden tussen de natte lakens. Fijn dat het bij jouw wel werkt.

Reputatie 1
Badge

Hi,

Ik trek ze meestal gewoon aan na het douche, de ene keer ben ik dan nog en uur wakker en de andere keer ga ik gelijk slapen. 
In de ochtend hou ik hem vooral in het weekend vaak wel langer om helemaal als ze droog zijn. Ben dan eerlijk gezegd gewoon te lui om ze uit te doen

Reputatie 2
Badge

Hai ik ben Kel 17 jaar en ook ik heb nog regelmatig last van het bekende probleem

 

Doordeweeks probeer ik na 4 uur smiddags niks meer te drinken en ervoor juist meer. Op die manier is vaak het grootste gedeelte voor het slapen gaan eruit, dan volstaat een gewoon incontinentie broekje prima deze doe ik aan vlak voor het slapen gaan. Die is ook vaker droog dan nat, ik denk 1 a 2 keer in de maand nat, soms ook vaker maar dan is het mijn eigen schuld omdat ik gedronken heb in de avond.

 

In het weekend ben ik vaak bij mijn vriend, hij is behoorlijk wat ouder dan ik en heeft al een eigen huis, dan wil ik lekker kunnen eten en drinken zonder rekening te houden met het probleem in mijn slaap. Nadat we ons ding gedaan hebben in de avond en gedoucht hebben gaat de nachtluier om soms doe ik het zelf soms mijn vriend als hij in een hitsige bui is en nog wat wil naspelen haha.

 

Soms voelt het best beschamend, maar we maken het beste ervan.

Reputatie 4
Badge +2

Hi Kelster,

bedankt voor je reactie. Cool dat je vriend er geen probleem van maakt en jullie samen met die dikkere betterdry luiers een passende oplossing gevonden hebben.

Zo kan je in het weekend lekker leven en luieren zonder dat het bedplassen een probleem worden kan!

Ook super fijn om te horen dat je zo’n accepterende prins gevonden hebt, dat geeft hoop voor de toekomst.

Groetjes, me

Reputatie 2
Badge

Hoi @Anoniemste meisje 

 

Het is niet bepaald van een leien dakje gegaan hoor die prins vinden, naja het vinden wel ik ken hem al 1,5 jaar. Hij komt regelmatig in de winkel waar ik werk en toen wisten onze ogen elkaar altijd al te vinden en hadden we regelmatig leuke gesprekken. Het was vooral de 15 jaar verschil in leeftijd dat vooral hem tegenhield...... Maar ja een hapf jaar geleden toch besloten om het een kans te geven, je kan wel naar elkaar blijven kijken maar daar kom je ook niet verder mee.

 

Nou en toen na 2 maand waren er 2 taken, eentje voor ons samen, dat was het mijn ouders vertellen en ik moest hem mijn probleem vertellen. Mijn ouders stonden er eerst totaal niet achter, maar toen mijn broer de grootste eikel speelde en mijn probleem vertelde voordat ik het kon doen kwam mijn vriend zo voor mij op dat mijn ouders in 1 klap beseften dat hij echt om mij geeft en toen draaiden ze aardig bij gelukkig en inmiddels zijn we al een half kaar samen. Dus ja voor iedereen is er hoop haha

Reputatie 6
Badge +3

@Kelster  nog 1 dingetje… je gaf aan in een reactie aan dat jouw vriend van 32 jouw luiers in het weekend verschoond…  beetje creepy.

 

je bent nog geen 18 en valt dan ook nog niet officieel door de wet onder volwassene, ookal voel je je mentaal ouder. 
 

 

Reputatie 2
Badge

@Hello1

 

Dat heb je goed gelezen, in het weekend doet hij mij die soms om.

 

Hoe is dat zo gekomen. Doordeweeks heb ik mijn probleem aardig onder controle. Dit komt omdat ik na 4 uur in de middag niks meer drink en voor die tijd juist meer dan de meeste mensen. Voordat ik maar bed ga ga ik naar de wc en hoop dan helemaal uit te kunnen plassen. Vaak blijf ik dan de hele nacht droog, maar soms ook niet daarom draag ik nog een heel dun luierbroekje want wat er uitkomt is niet veel.

 

Maargoed niet drinken na 4 uur betekend mild en dus geen pittig eten, geen chips of andere zoute dingen want daar krijg je dorst van.

 

In het weekend wil ik al dat gedoe van jezelf tekort doen en overal rekening mee houden niet, dus dan nergens rekening mee houden en ouderwets een dikkere luier om.

 

Aan het begin van mijn relatie schaamde ik mij enorm voor mijn probleem en ging ik in het weekend verder zoals ik doordeweeks ook doe. Maar dan ook nog een dikke trainingsbroek over mijn luierbroekje heen zodat het maar niet opviel. Dat heeft tot spanningen geleid in onze relatie tot het hoge woord er bij mij uit kwam over schaamte en zo'n dikke luier kinderlijk vinden.

 

Mijn vriend heeft toen op een dag zo'n dikke stiekem uit mijn kleren kast gepakt en na samen douchen drukte hij mij die voor mijn neus. ***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum

Eenmaal de luier dichtgeplakt gaf hij mij een kus en zei: hoe kinderlijk het probleem misschien ook is, het kan heel opwindend worden opgelost.

 

Dus ja het was eerst heel beschamend maar nu zo ja euhm soort van volwassen en heel intiem.

 

Jij mag het creepy vinden ieder zijn of haar mening maar wij proberen overal het positieve uit te halen.

Reageer