Vraag

luiers dragen tijdens examens

  • 22 May 2024
  • 1 reactie
  • 225 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Deze week is voor een aantal mensen een spannende tijd omdat er examens zijn op school. Ik vroeg me af of er meiden of jongens zijn die tijdens een belangrijk examen of bijv. toetsweek een luier dragen omdat je tijdens een examen niet de klas mag verlaten om naar het toilet te gaan. Ik zelf draag ze wel als ik toetsweek of examens heb meestal stress ik behoorlijk en ook al ga ik voor de toets naar het toilet toch moet ik tijdens de toets soms alsnog nodig plassen en dan vind ik het soms toch wel prettig dat ik dan een luier om heb. Gelukkig valt het niet erg op onder mijn kleding ik heb een beetje een skate-kleding stijl dus alles zit een beetje ruim dus niemand die het opvalt dat ik een luier draag. En als ik het idee heb dat het toch opvalt draag ik er ook weleens een romper overheen dan valt het helemaal niet op.


1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Naar school heb ik nog nooit gedaan, wel een keertje naar de bioscoop toen ik mij over heb laten halen om naar een hele enge horrorfilm te gaan. Achteraf is het gelukkig niet nodig geweest maar 1 van mijn vriendinnen had het beter wel kunnen doen......

Reageer