het gaat even niet zo goed met mij...

  • 29 October 2023
  • 5 reacties
  • 70 Bekeken

Reputatie 7

heyy mensjes van het forum, 

het gaat even niet zo goed met me, mijn ouders zijn echt verschrikkelijk. mijn vader heeft me in 1 week tijd al 3 keer geslagen, en ze schreeuwen allebei heel erg vaak tegen me. ze worden boos om vanalles en nogwat, hele kleine dingen, zoals als ik 5 minuten te laat opsta. afgelopen maandag had ik het er met C over (een klasgenoot van mij wiens ouders ook zo zijn), en ik vertelde dat mn vader me had geslagen, maar meneer S van Bio hoorde dat en toen nam hij me mee naar de gang en vroeg of ik serieus was. ik zij ja, en we hebben even gespraat. hij heeft toen gezegd dat hij het niet tegen mijn mentor zou vertellen omdat ik dat niet wou. hij gaf me wel de tip om het tegen mensen te vertellen, zodat het niet zo in mn hoofd zou gaan zitten. ik heb dit na even twijfelen gedaan, ik heb het tegen mijn favoriete docent verteld. zij heeft het wel tegen mijn mentoren verteld, maar op een of andere manier vind ik dat niet zo erg. nu is er volgende week een mentorgesprek gepland, waar mijn favoriete docent waarschijnlijk bij gaat zijn. dat maakt het wel wat minder eng, maar ik vind het alsnog moeilijk. ik laat wel weten hoe het ging. het voelt wel goed dat ik nu mensen in vertrouwen heb genomen, maar toch blijft het moeilijk.

sorry dat dit berict zo lang is geworden…

Liebe gruße,

@een.meisje.dat.van.duits.houdt 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Heel goed dat je het heb durven zeggen. Echt hoor! Je ouders doen niet normaal. Je verdient helemaal niet zo behandeld te worden. Ik hoop dat het gesprek met je docent en mentoren goed gaat en dat ze je kunnen helpen. 

Reputatie 7
Badge +11

Hoi @een.meisje.dat.van.duits.houdt,

Wat je ouders doen is zeker niet goed. Goed dat je het gezegd hebt! Veel succes bij dat gesprek volgende week!

Groetjes @Monkeyboy08

Reputatie 5
Badge +1

Wat goed dat je het toch tegen je docent heb durven zeggen en succes met dat mentorgesprek.

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey! 

Wat super goed van je dat je het heb durven te zeggen . Ik hoop dat die mentor gesprek helpt 

 

Liefs anoniepje. xx

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Ik hoop ook dat het helpt en dat je je er beter bij gaat voelen!  Goed dat je dit deed!

Liefs Tover xxx

Reageer