Haat mijn moeder

  • 12 February 2019
  • 1 reactie
  • 278 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey iedereen , ik haat mijn moeder .
Ik was toenjuist hard aan het huilen en mijn mama zij dat ik terug naar beneden moest gaan ( ik ging slapen ) . Mijn mama en mijn papa hebben met mij gepraat maar dat had niet veel nut , 1 minuut na het gesprek begon mijn moeder weer op mij te roepen en begon zij ook mij onnuttig te laten voelen zoals , ik wil je niet meer zien en jij bent een rot kind en zo voorts . Weer iemand misschien een paar tips voor mij ?

1 reactie

Hoi

Het gaat niet zo goed tussen je moeder en jou. Inderdaad niet fijn dat ze je zo'n naar gevoel geeft.

Je was overstuur, waarna je ouders met je hebben gepraat. Kort daarna begon je moeder kwetsende uitspraken te doen. Heeft ze zich hier intussen voor geëxcuseerd? Hoe reageerde je vader, toen je moeder zo boos werd?

Gebeurt dit vaker? Het lijkt me goed om met iemand over je thuissituatie te praten. Kan je terecht bij een familielid, vriend(in), leraar of mentor? Zij kunnen je steunen. Voor een anoniem gesprek kan je terecht bij de KinderTelefoon. Je hart luchten voelt vaak goed, en je krijgt vast nog wat nuttig advies mee.

Groetjes
Kenshin

Reageer