Geesten

  • 17 February 2024
  • 11 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Ik heb al mijn hele leven in geesten geloofd, maar heb nooit iets heel raars gezien, wel eens een schaduw of rode lichten net als ogen in een verlaten huis. Maar nog nooit iets in mijn huis zelf. Het begon twee dagen geleden, een ballon (cijfer 6) die kan rechtstaan viel om, dit kan natuurlijk altijd gebeuren als er lucht uitgaat, maar hij vloog eerst nog 20 centimeter in de lucht voor hij omviel. Ik was op dat moment aan het videobellen met iemand, en die persoon zag het zelf ook. Erna hoorde ik ook de ballon heel tijd bewegen. Toen besloot ik om een klerenhanger aan de kast in mijn kamer te hangen en te zien of er iets ging gebeuren, ik kom wakker de dag erna, niks gebeurd, ik kom s’avonds in mijn kamer, hij is weg, terwijl ik aan iedereen thuis heb gevraagd of die hem weg gedaan heeft en ze niks hebben aangeraakt in mijn kamer, dus ik hang weer een nieuwe gisteravond, hetzelfde verhaal, deze ochtend hing hij er nog en nu niet meer. Ik heb nu weer een nieuwe gehangen maar ben bang om daar te slapen. Ik werd deze nacht ook wakker uit een enge droom die heel toevallig (niet) over geesten ging en die achter me aan zaten… Ik weet niet wat ik moet doen, ik wil niet dat het een slechte persoon is, hoe weet ik dit?


11 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Ten eerste wil ik even zeggen, grote kans dat je paranormaal bent denk ik. Ten tweede kan je ghosthunten. Dat is een manier om met een geest te praten, en dan weet je of hij/zij aggressief is. Je kan dit zelf doen, of ghosthunters huren. Als je zelf wilt kan ik wel een paar websites sturen met ghosthunting spullen en uitleg.

Groetjes mij @Anoniemxv 

Badge

Ik zou het zelf willen doen, en wat bedoel je met ‘grote kans dat je paranormaal bent’?
Heel erg bedankt voor je reactie!

Groetjes

Hoi DancingChicken,

Ik zie ook wel eens geesten in mijn huis, vaak heeft dat te maken met mijn kat. Ik zag laatst nog een schim van een zwart-witte kat in mijn ooghoek. (mijn kat is niet zwart-wit). Mijn kat ziet ook wel eens geesten. Ik geloof ook in geesten, maar ik geloof niet in angst ervoor. Ik denk dat ze geen duidelijk uiterlijk kunnen aannemen en je ook niet pijn kunnen doen, dus helemaal niet iets zijn om bang voor te zijn. In mijn hoofd hoeden ze voor gevaar en helpen ze. Misschien wisten ze dat jij je pijn zou doen aan die kleerhanger en hebben ze hem daarom weggehaaald. 

Ik hoop dat dit heeft geholpen!

Grtjes!

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik zou het zelf willen doen, en wat bedoel je met ‘grote kans dat je paranormaal bent’?
Heel erg bedankt voor je reactie!

Groetjes

Sommige mensen zijn paranormaal, dus dat je bijvoorbeeld geesten kan zien en/of goed aanvoelen terwijl andere mensen dat niet kunnen.

Kwa apparatuur kan je kopen:

Een rempot, daar zit een staaf op met daaromheen een magnetisch veld, en als iets of iemand in de buurt komt van dat magnetisch veld gaat de rempot af.

Ghostbox, die gaat heel snel door allemaal radiozenders heen waardoor geesten iets kunnen zeggen.

 

K2 meter, meet een magnetisch veld, en gaat af als die er is. Geesten geven namelijk een magnetisch veld af. 

Nog 1 tip, laad al je apparaten op tot en met 100%, dus ook camera's of tablets ofzo, want geesten gebruiken de batterijen van apparaten om te communiceren. Maar ze kunnen ook jou energie gebruiken. 

Succes! Laat weten hoe het gegaan is.

De bron hiervan is YouTube, maar van echte ghosthunters

Reputatie 7
Badge +13

En o ja, noot agressief zijn naar de geesten, anders kunnen ze jou pijn doen of spullen kapot maken

Reputatie 1
Badge

Hoi,

 

wat je aandacht geeft groeit, iets waar je over na kan denken bij deze.

dat geesten bestaan geloof ik 100% zeker. Ik geloof in de heilige geest van god,  de helper in je leven! Die liefde is. De beschermer! Want ook boze/kwade geesten zijn er. Mijn advies zoek de heilige geest van God die je omringt met goede dingen. Succes

 

Tekst is aangepast door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel 10: Je voordoen als expert is niet toegestaan. 

Reputatie 7
Badge +13

Al iets gedaan @DancingChicken ?

Badge

Hey @Anoniemxv 

Ik heb het besproken met iemand die ik ken dat er veel over weet. Alle dingen wijzen erop dat het mijn overleden oma is. 
Sinds dat ik het schilderij dat nog van haar was in mijn kamer heb hangen, gebeurde het in mijn kamer, toen het in een andere kamer stond, gebeurde het daar. Ik voelde me gisteren plots heel erg bekeken, en toen ik over haar praatte met iemand online, voelde ik plots heel koude rillingen op mijn rug en kreeg ik het heel koud. Mijn batterij van mijn laptop ging plots ook heel erg snel naar beneden…
Hij zegt ook dat als er drie dagen na elkaar dingen gebeuren, het iemand goeds is… De ballon, en twee dagen de kleerhanger zijn in totaal drie dagen, ik tel wel de dagen niet mee dat ik een schim zie, iets voel bewegen of koude rillingen heb.

Mijn papa zegt dat ze altijd veel van me gehouden heeft en dat ik de reden ben dat ze zo lang is kunnen blijven, en dat ik een van de weinige dingen was waardoor ze echt en oprecht lachte…
Wat denk jij?

Merci voor de informatie


 

Reputatie 7
Badge +13

@DancingChicken , waarschijnlijk is ze dan een bescherm engel, ze is nog op aarde omdat ze jou heel graag wil beschermen. En als je wilt dat ze weg gaat/met iets stoppen, kan je dat gewoon rustig, aardig, beleefd en met respect vragen. 

Groetjes mij @Anoniemxv 

De bron hiervan is YouTube, maar van echte ghosthunters

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @DancingChicken 

Ik hoop niet dat ik te laat ben, maar wil nog wel wat kwijt.

Ik ben eigenlijk op dit moment agnostisch, en ik geloof zelf niet in geesten maar ook niet perse in God.
Het enige waaraan ik kan denken zijn boze/kwade geesten, dus engelen & demonen, tenminste het 'geesten' idee klinkt zeer onlogisch voor mij, vooral ook omdat al dat apparatuur waarschijnlijk niet goed werkt.
Een k2 kan bijvoorbeeld ook afgaan door elektriciteit, noem het maar zo op..

Het klinkt misschien vreemd om dit te zeggen omdat ik zelf ook twijfel in religie/bovennatuurlijke, maar probeer te bidden ofzo en kijk of het er nogsteeds is, je moet er zelf wel echt in geloven wat lastig kan zijn, je kan ook een religeuze lijder roepen.

Dit soort paranormale dingen zijn ook nog een van de enige redenen waarom ik nogsteeds agnost en niet atheist ben omdat engelen/demonen nog tenminste logisch klinkt maar het dode geesten idee klinkt voor mij niet echt logisch.

Laat me weten hoe het gaat, en tja, het is behoorlijk ingewikkeld allemaal.
Groetjes ItzJustin

ps: als je mijn 'techniek' wilt uitvoeren, ga dan zeker niet meer contact opnemen met de demonen (boze 'geesten'), zo roep je ze juist weer opnieuw op, hou je er niet bezig mee.

Reputatie 7
Badge +13

Wat @ItzJustin zei, je kan boze geesten "bestrijden" door in een God te geloven. Hoeft niet perse de christelijke God te zijn. Maar ik denk dat jouw oma niks kwaad wil doen.

Groetjes mij @Anoniemxv 

De bron hiervan is YouTube, maar van echte ghosthunters 

Reageer