Gedoe op school, ouders boos, alles kwijt

  • 19 May 2019
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Badge
Hi allemaal, ik zit dus ergens mee. Sinds een paar dagen heb ik ruzie op school, alleen nu heb ik onterecht voor alles de schuld gekregen en heb ik gedoe met mijn ouders. Ze hebben mijn telefoon tot de rest van het schooljaar afgepakt, ik mag nergens meer naartoe, en ze willen ook mijn laptop ( dit apparaat ) afpakken. Zelf willen ze niet naar mijn kant van het verhaal luisteren terwijl ik niks gedaan heb en ik beschuldigt word van dingen die ik niet heb gedaan. Nu blijven mijn ouders me beschuldigen en heb ik dus onterecht mijn spullen niet. Ik ben boos geworden omdat ze me niet willen geloven maar dat liep een beetje uit de hand. Ik heb verder niks gedaan behalve de waarheid vertellen, ik verhefde mijn stem omdat ze niet wouden luisteren maar verder heb ik niks geks gezegd ofzo. Totdat ik de riem van de hond kwijt was en mijn moeder al mijn spullen op de grond gooide en me een keiharde klap gaf op mijn hoofd. Nu vond ik deze "corrigerende tik" wel genoeg maar toen ik naar boven liep krijg ik nog 2 harde klappen tegen mijn rug en hoofd. Dit allemaal omdat ik gewoon wil dat iemand even naar mijn verhaal luistert. Ook zegt ze dat ik de komende tijd geen leuke tijd krijg hier. Wat moet ik doen?

1 reactie

Hoi

Je ouders waren niet bereid om naar jouw kant van het verhaal te luisteren, waarna je je stem verhief. Hier werden je ouders boos om, je moeder heeft je zelfs fysiek gekwetst.

Niemand heeft het recht je een klap te geven. Ook tijdens een hevig meningsverschil zou iedereen de kalmte moeten bewaren. Zou je het zien zitten om je mentor te mailen, en de situatie uit te leggen? Je zou je mentor ook morgen op school kunnen aanspreken.

Dapper dat je je verhaal hier deelt. Als je met verdere vragen zit of je verhaal graag bespreekt in een gesprek, kan je terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin

Reageer