Vraag

Dwang

  • 23 July 2020
  • 6 reacties
  • 127 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Mijn oudste broer J heeft dwang. Er zijn verschillende soorten. J heeft dwang dat hij de neiging heeft om meisjes kleren aan te doen. Hebben jullie ook een familie lid met dwang? Laat het me weten, want het is soms niet fijn. Hij doet soms mijn kleding aan. (nu niet echt meer)

Ik ga hier vaker over vertellen, want het is fijn om het kwijt te kunen op het forum. Bedankt kindertelefoon. 

 

Gv Kitten lover 


6 reacties

Wat gebeurt er als hij die actie niet kan uitvoeren? En krijgt hij hier al professionele hulp voor?

Reputatie 1
Badge

Wat gebeurt er als hij die actie niet kan uitvoeren? En krijgt hij hier al professionele hulp voor?

Mijn hele familie word geholpen mijn familie zit vol stoornissen wij worden geholpen. En als hij de active niet kan uitvoeren dan weet ik het niet hij kan bijna altijd de actie uitvoeren

En wat vindt je broer er zelf van? Maakt het hem niks uit, wordt hij boos op zichzelf of schaamt hij zich er bijvoorbeeld voor? En even voor de context, hoe oud is je broer?

Reputatie 1
Badge

Mijn broer is 16 bijna 17 hij schaamt zich heel erg bijna niemand weet het ik ben hier toch anoniem op

En wat vindt je broer er zelf van? Maakt het hem niks uit, wordt hij boos op zichzelf of schaamt hij zich er bijvoorbeeld voor? En even voor de context, hoe oud is je broer?

 

Het is goed dat hij het zelf ook heel vervelend vind. Met genoeg wilskracht, professionele hulp en support van jullie als familie, lukt het hem misschien om ervan af te komen.

Maar waarschijnlijk wordt dat al geprobeerd

Reputatie 1
Badge

Het is goed dat hij het zelf ook heel vervelend vind. Met genoeg wilskracht, professionele hulp en support van jullie als familie, lukt het hem misschien om ervan af te komen.

Maar waarschijnlijk wordt dat al geprobeerd

Dat gaat waar schijnlijk niet lukken. Het is iets wat niet zomaar weg gaat. Mijn opa heeft het al zijn hele leven en heeft 2 of 3 keer zelf moord proberen te plegen. Het is erg 💗, maar het gaat beter. (mijn broer hoeft natuurlijk niet ook zo te worden) mijn opa heeft wel andere dwang en een trauma. Zijn trauma is is dat hij is seksueel misbruikt is door zijn vader en zijn zusen ook. Hij is daarom bang dat hij het zelden zal doen door zijn dwang, maar dat doet hij niet. En zijn dwang is dat hij in een andere wereld is voor een paar minuten. Dan lijkt het voor hem dat hij iets heeft gedaan of dat de kraan nog aanstaat. En als hij sleutels ziet denkt hij dat hij hun huis in de vik steekt.

Gv kitten lover. (mij is veel overkomen trouwens) 

Reageer