Beantwoord

Cadeau voor vriendinnen

  • 8 October 2018
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy,

Ik heb echt geweldige vriendin en ik wil ze graag wat geven. Maar ik weet niet wat ik moet geven. Want ik kan wel wat kleins kopen maar ik wil hun iets heel speciaals geven. Iets wat ze niet snel zullen vergeten. En het hoeft niet perse uit een winkel ofzo. Ik wil gewoon dat ze weten dat ze geweldige vrienden zijn maar dat ik het ze niet hoef te vertellen want dat doe ik al best vaak.

Groetjes.
icon

Beste antwoord door Anonymous 9 October 2018, 19:00

Bekijk origineel

2 reacties

Hoi

Je zou je vriendinnen iets kunnen geven dat je zelf gemaakt hebt. Dat is speciaal, en het toont dat ze veel voor je betekenen. Misschien kan je een ketting voor elk van je vriendinnen maken. Online kan je vast een hoop ideeën vinden. Van die vriendschapsbandjes kan ook. Je zou voor ieder een vriendschapsbandje kunnen maken met i.p.v. hun naam, hun mooiste eigenschap erop. Origamibloemetjes voor elk van hen, die samen een mooi boeket vormen, zien er vast ook leuk uit.

Met eten scoor je altijd. Je kan een cake bakken, en daar met van dat glazuur een leuke tekst opschrijven. Dat vinden je vriendinnen vast heel lief.

Groetjes
Kenshin
Leuke iddeetjes!

Reageer