Vraag

cadeau moeder

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey,

K wil een cadeutje voor mn moeder kopen voor de feestdagen en gw omdat ze een lieve moeder is. Maar k weet echt niet wat ik dan moet kopen. T is niet dat ze superveel hobbys heeft ofzo anders had ik daar wel wat mee gedaan. Maar k wil wel iets waar ze ook wat aan heeft. Hebben jullie miss n idee? T moet wel binnen t budget zijn (10-15 eur)


4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Iets van bloemen of parfum of make up of iets van badspul of douche spul

Of misschien iets van oorbellen of een mooi kettingtje. Of anders iets van decoratie voor thuis of een plantje ofzo.

Ik weet niet echt wat voor type jou moeder is dus heel gericht kan ik je verder niet helpen. Chocola is trouwens bijna altijd goed. En als je het echt niet weet kan je altijd nog een cadeaubon doen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt of dat ik je op een idee heb gebracht. Suc6 nog met een cadeau uitzoeken!

J8j8

Hey Annoniemm,

Leuk dat je een cadeautje voor je moeder wil kopen, dat zal ze vast waarderen! Ik denk dat het uiteindelijk niet eens zozeer om het cadeautje gaat, maar meer om het gebaar. Je kan ook iets kleins of simpels kopen en er dan zelf nog een leuk verhaaltje of gedicht bij schrijven. 

Ik zag op internet dit cadeau en misschien is dat wel een hele leuke en dat is zeker iets wat je in je budget kunt passen: fotocollage geven site, bijvoorbeeld van het gezin of een leuke foto van jouw en je moeder samen. Dan doe je er een fotolijstje bij, dan heb je echt een leuke cadeau.

Succes!
Groetjes, Simply Me

Hi

Je zou je moeder een kadoset kunnen doen van Rituals bijvoorbeeld, of je kan een eigen pakketje kunnen maken. Met iets van eten, iets leuk voor in huis en een lekker luchtje. Dat is meestal wel leuk om te geven. Ik weet niet of er een Gall&Gall is bij jou in de buurt. Nee ik stel niet voor om drank te kopen want daar ben je te jong voor. Maar bij onze Gall&Gall hebben ze van die kleine zwarte doosjes. Je kan vragen of je zo'n doosje mag hebben en misschien wat hooi. Dan heb je al een bakje en wat hooi om het fancy te maken. Dan kun je de winkel ingaan en iets van koekjes, of doosje chocolade, of wat anders. En je kan dan naar action gaan om een decoratie ding te kopen. Meestal kost dat daar niet zoveel. En je kan daar of bij een drogisterij kijken of er een lekker luchtje is voor je ma. Dat verpak je allemaal in een doorzichtige folie en klaar is je kado.

Ik vind het idee van Simply Me trouwens ook wel heel erg leuk klinken. Het is ook iets blijvends. Dus je moeder heeft er lange tijd plezier van. 

-StoryTeller

 

Reageer