Cadeau doorgeven spijt

  • 14 January 2018
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ja sorry het is een beetje vaag, maar ik vraag me af wat jullie zouden doen?

Ik kreeg voor mijn verjaardag van mijn baas een cadeaubon van de douglas met een heel leuk bedrag erop.
Ik was er erg blij mee en aangezien ik al niet zoveel geld heb, dan is dat toch wel heel erg leuk en ben ik heel dankbaar.
Maar ik heb 'm als cadeau doorgegeven aan mijn moeder, omdat zij het nog harder kon gebruiken.
Nou ben ik erachter gekomen dat zij 'm óók door heeft gegeven... aan mijn zus!

Ik ben woedend! geef ik eens een keer iets leuks, gaat ze het aan mijn zus geven.....
En ze heeft het ook niet gezegd, ik ben er zelf achtergekomen.
Hoe lullig is dit?!
Wat zouden jullie doen in zo'n situatie?
Ik kon het zelf heel goed gebruiken, maar ik wilde me moeder gewoon een plezier doen.
En het was goed geweest als ze 'm zelf had gebruikt, of teruggeven aan mij, maar nee dan gaat ze het aan mijn zus geven...

Ik mag mijn zus niet, er is veel gebeurd.
Ik praat al 4,5 jaar niet meer met/tegen haar.
Dus dat vind ik erg lullig van mijn moeder!

Wat moet ik doen?
Wat zou jij doen/zeggen?
Kan ik tegen mijn moeder zeggen dat ik de cadeubon terug wil hebben? want ik wil 'm heel graag terug.
Of moet ik zeggen of ze me anders maar moet betalen?
Of heb ik gewoon pech?
Ik weet het niet meer.. ik zit er wel mee.
Kan wel janken, hoe kun je als moeder zo zijn?

2 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hey,

Ik vind het inderdaad het wel een beetje smerig van je moeder. Wat ik zou doen maarja dat ben ik dan...

Vraag of ze al iets leuks heeft gekocht. Als ze zegt nee ik heb hem gegeven aan je zus dan zou ik hier even goed over praten. Als ze zegt: oh... Nee nog niet. Dan zou ik dr gewoon mee confronteren. Dat ze liegt en dat ze het aan je zus geeft!

Je moet maar kijken of je dit doet.

Succes!

Reageer