Skip to main content
Vraag

bang dat ouders kamer bekijken

• 5 februari 2025
  • 4 reacties
  • 146 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hallo allemaal. ik ben L en op dit moment 12 jaar oud.

ik weet het ik ben jong, maar boeit niet. ik ga off topic.

mijn verhaal/ vraag is:

mijn vader is laatst mijn kamer in gegaan toen ik er niet was en hij is toen heel erg boos geworden dat mijn kamer een zwijnenstal is etc. is het raar dat ik nu bang ben dat hij mijn kamer bekijkt, maar dat ik alsnog geen zin heb om mijn kamer op te ruimen?

Groetjes,

L.

4 reacties

• 0 reacties
  • 5 februari 2025

Hoi,

Mijn ervaring is dat ouders (vaders) heel snel boos kunnen worden over dingen die voor ons als  geen probleem lijken. Natuurlijk is het vervelend als je vader boos op je is, maar het is ook voor jou wel belangrijk om je kamer netjes te houden. Dan zit je niet meer in de troep, en heb je geen boze vader meer!

Groetjes,

Eef.

Forum|alt.badge.img

hey ​@zEefjee,

bedankt voor de reactie, maar dan heb ik gelijk een vraag:

hoe kan ik dan snel en met lol mijn kamer opruimen??

want als ik bezig ben dan verveel ik me kapot, maar als ik klaar ben ben ik blij met het resultaat.

groetjes,

L.

Amaraaatjeee
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 9 reacties
  • 7 februari 2025

Hallo ​@henkinsupercharger

Daar weet ik alles van! Ik heb wel een tip, je zou een muziekje op kunnen zetten. Werkt bij mij altijd. Ook zou je het met een beloning kunnen doen, als je je zou kamer opruimt, dan kan je daarna een koekje pakken, of gamen ofzo. Geen boze vader meer, én een opgeruimde kamer😊

Groetjes, Amara

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 11 maart 2025

Mijn ouders doen dat ook soms maar biet zo bemoeierig als jij het zegt. 
we irritant…, je zou bijna denken dat ze je ouders zijn. Hahha

Ik zou het wel zeggen dat je het niet hee fijn vindt. En als je kamer netjes is hebben ze ook minder reden. Toch?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen