Vraag

Al het geld is weg

  • 1 October 2021
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi, ja ik voel me niet helemaal oké. Dat komt omdat ik van €200 naar €0. Dit jaar is mijn oma overleden. Ik kreeg na haar dood wat geld (€150) ik ging en middag shoppen in een grote stad, en weg was die €150 aan rommel. En ik had toen nog €50 ik ging toen nog eens shoppen. Toen had ik nog maar €5. En ja toen ging ik nog meer geld uitgeven. ik heb nu geen geld meer. Het probleem is dat ik me schuldig voel dat ik van dat geld rommel heb gekocht, En aan snoep en sportdrank.  En m'n moeder weer het niet. Toen ik ging shoppen heb ik tegen haar gelogen, ik zei dat ik €10 mee zou nemen maar ik had €100 mee genomen. Ze denkt dat ik nu nog heel veel geld heb.  Als ze het te weten komt word ze heel boos en mag ik nooit meer shoppen..... Iemand advies 

 


4 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Misschien kan je een baantje beginnen?

Reputatie 3
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

Ik ben echt net 12

Reputatie 5
Badge +4

Ik ook maar miss heb je kinderen in de buurt waarvan hun ouders een oppas nodig hebben een meisje uit mijn klas had op haar buurmeisje gepast en had 30 euro verdiend

Reputatie 1
Badge

hai, 

 

ik zou gewoon tegen haar zeggen. en dat het jou spijt. ik snap wel dat je zo voelt. maar als je eerlijk zijn te je moeder. dus ik zou gewoon zeggen. je hoef niet bang te zijn 

 

groetjes 

Reageer