Vraag

zelfverzekerd zijn


Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal,

met dit bericht hoop ik eindelijk de knop om te zetten. Ik wil gewoon mezelf zijn. Ik ga me vanaf vandaag niks meer aantrekken van de rest ik ga gewoon schijt hebben aan daar soort mensen! Vanaf vandaag ga ik gewoon lekker foutjes maken! En kan mij het dan schelen of ik daarom word uitgelachen! Dat soort mensen zijn het niet waard. Ik ben er gewoon klaar mee om perfect te zijn. Vanaf vandaag word ik gewoon niet perfect! Ik ben echt klaar met die gedachtes ik ben het gewoon niet waard! Bovendien ben ik gewoon hartstikke leuk. Dussss I MYSELF!!!!!!


13 reacties

Hoi

 

Ga ervoor, helemaal jezelf :slight_smile:  Gooi dat perfecte masker maar af, en gedraag, kleed en praat maar op een manier die bij jou past. Tuurlijk, niet iedereen kan je leuk vinden, maar dat hoeft ook niet. Richt je gerust op de personen die je weten te appreciëren voor de toffe zelf die je bent. 

 

Gr. Kenshin

Ben het eens met @Kenshin kan eigenlijk niks bij toevoegen. 

Blijf zo doorgaan zou ik zeggen

Badge

Goedzo!!! Ik ben echt heel trots op je. Dit is een hele moeilijke stap om te zetten als tiener, maar zodra het je gelukt is ligt de wereld aan je voeten! Ik ben heel erg blij voor je en wens je heel veel succes !! <3

Reputatie 3
Badge +2

ik zit van blijheid te lachen e van verdriet te huilen ik wist niet dat het kon. 

bedankt voor jullie lieve reacties ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten!

 

Reputatie 3
Badge +2

ik zit van blijheid te lachen e van verdriet te huilen ik wist niet dat het kon. 

bedankt voor jullie lieve reacties ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten!

 

Topper👍

ik zit van blijheid te lachen e van verdriet te huilen ik wist niet dat het kon. 

bedankt voor jullie lieve reacties ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten!

 

👍

Reputatie 1
Badge +1

dat had ik ook vandaag. ik stikte half:joy:

Reputatie 2
Badge +1

hoi @Luna_loena_xlove ,

Wat ben ik blij voor je! Jij doet het en kan het!

Wat zou ik het zo graag willen, maar het is zo moeilijk. Ik wil het gwoon en nu ik dit zie wil ik het nog liever maar ja, ik heb het idee dat het dan weer niet gaat bij mij, en dan stap ik uiteindelijk weer terug.

Hoe gaat het nu met je? Ik weet niet of je nog weleens hier ben, maar hoop dat je er nog weleens komt. Ben benieuwd

Je kunt het!

XXX @Anoniemhulpje 

Reputatie 2
Badge +1

sorry @Anoniemhulpje  heb verkeerde persoon gebruikt maar ja

 

Reputatie 3
Badge +2

hoi @Luna_loena_xlove ,

Wat ben ik blij voor je! Jij doet het en kan het!

Wat zou ik het zo graag willen, maar het is zo moeilijk. Ik wil het gwoon en nu ik dit zie wil ik het nog liever maar ja, ik heb het idee dat het dan weer niet gaat bij mij, en dan stap ik uiteindelijk weer terug.

Hoe gaat het nu met je? Ik weet niet of je nog weleens hier ben, maar hoop dat je er nog weleens komt. Ben benieuwd

Je kunt het!

XXX @Anoniemhulpje 

nJij kan het ook het zal nooit echt weggaan ik heb nu vriendinnen die mijn gevoelens weten en ik ga er gewoon voor.  @Anoniemhulpje 

ik blijf nog heel lang op het vorum hoor🙂 na dit bericht ben ik gewoon begonnen ik ben dingen gaan inzien en ik denk over veel meer dingen na. Je moet het gewoon doen en echt willen tegen jezelf zeggen ik wil dat het stopt! Als jij het echt echt wilt dan weet ik zeker dat het jou ook lukt ❤️❤️
xxx van mij

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Ga vooral je gang! Laat iedereen zien wie jij bent. Trek je niks van alle andere aan. Jij bent goed zoals je bent! Succes!

Reputatie 3
Badge +4

Ja, zo is het een goede instelling.

Reputatie 2
Badge +2

ja!! lekker deze vibe vast houden!
kuzz
 

Reageer