Vraag

x vragenlijst algemeen x


Reputatie 3
Badge +1

:gem: hay hay. :gem:

Ik zat te denken we helpen elkaar natuurlijk!! maar je kan het best iemand helpen als je weet hoe iemand is en  waarmee iemand bijvoorbeeld zit of hoe oud iemand is. je mag natuurlijk alles invullen maar het hoeft niet vul gewoon in wat jij fijn vind.  er staan moelijke onderwerpen bij maar ook simpele dingen.ik ga wel eerst :)

 

  1.  hoe oud ben je? 17
  1. in welke klas zit je? op het roc en in de tweede ben vroege leerling ik doe onderwijsassistente en wil psychologie gaan doen wat ik hou ervan om mensen te helpen en naar hun verhalen te luisteren want ja iedereen heeft wel iets en niemand mag er alleen voor staan.
  2.  heb je broers of zussen?  ja 1 zusje van 15
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? gescheiden
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? op een woongroep lang verhaal op me profiel staat alles.
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  ja
  6. heb je huisdieren?  ja 2 katten bij me vader en 1 bij  me moeder.
  7. heb je traumas?  ja 
  8. wat is je grooste angst? ik wordt best snel bang ik ben bang voor honden, spinnen, wespen, bijen. ik durf niet in achtbanen. ik schrik snel en kijk toch horror nou nooit alleen haha en ja zie ook geesten en demonen. maar ik denk dat me grooste angst naalden zijn en ja dat het touwtje van een tampon breekt als ik hem in heb. dat zou echt vreselijk zijn:fearful:
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  ja met autisme en depressie
  10.  wat zijn je hobby´s: dansen shoppen bakken en netflixen.
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nope its just my myselfand i
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ja een guybestfriend en 2 beste vriendinnen. 
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nope ben straight
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? stitch 
  17. wat is je lievelingskleur? roze en zwart en rood
  18.  ga je dit jaar over? ik deed dit halfjaar over vanwege gesprekken dus licht eraan hoe je het ziet.
  19. ga je op vakantie deze zomer? ja met me oma, tante en vader naar disneyland 

 

nou dat was het. als je het ingevuld dankje voor de moeite en neem ook een kijkje bij me reacties en me topic over mijn verhaal en ja veel plezier met verder op het forum kijken of wat je verder vandaag nog gaat doen. Hopelijk gaat ook alles en zo niet hopelijk gaat het dan snel beter!!

 

​​​​​​​-Tekst is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 8a-

 

LIEFS MIJ xx

 

 


15 reacties

Reputatie 3
Badge
  1. hoe oud ben je?
  2. in welke klas zit je? In de eerste op Havo/mavo
  1.  heb je broers of zussen?  ja 1 zusje(10) en 1 zus(23)
  2. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar 
  3. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Ik woon bij mijn biologische ouders 
  4. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee,maar ik heb er vaak aan gedacht om het te doen.
  5. heb je huisdieren?  ja, een hond
  6. heb je traumas?  ja, meerdere
  7. wat is je grooste angst? Achtbanen,opnieuw gepest worden,spinnen
  8. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  ja,depressie
  9.  wat zijn je hobby´s: dansen,tekenen,zingen,acteren
  10. heb je een crush  of heb je een relatie? Nee 
  11. heb je een beste vriend of vriendin? ja 1 beste vriendin (met haar kan ik alles bespreken en we houden van deze dingen.) En  nog 5 vriendinnen.
  12. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  13. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Nee, ik support het wel.
  14. ben je gelovig? Ja 
  15. wat is je favoriete disney karakter? Heb ik niet ik vindt zoveel karakters leuk.
  16. wat is je lievelingskleur? Ik vindt alle keuren mooi maar ik denk dat ik blauw, zwart en paars mijn fav. Kleuren zijn.
  17.  ga je dit jaar over? Weet ik nog niet ik hoop van wel
  18. ga je op vakantie deze zomer?  Naar Duitsland en naar de Veluwe 

 

Badge
  1.  hoe oud ben je? 15
  1. in welke klas zit je? 3 havo
  2.  heb je broers of zussen?  2 broers van 22 en 24
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? elkaar
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? nee
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  ja
  6. heb je huisdieren?  2 katten, 1 vis, 4 kippen
  7. heb je traumas?  ja 
  8. wat is je grooste angst? alleen zijn op de wereld
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  stress, axiety, faalangst
  10.  wat zijn je hobby´s: zeilen, skiën, bakken
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? Single pringle
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ik heb een beste vrienden groep van 4
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Bi
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? Moana
  17. wat is je lievelingskleur? zwart en rood
  18.  ga je dit jaar over? ja
  19. ga je op vakantie deze zomer? Ik ga op scoutingkamp
Reputatie 3
Badge +2
  1.  hoe oud ben je? 13
  1. in welke klas zit je? Tweede klas vwo
  2.  heb je broers of zussen?  1 broer van 16
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Thuis
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Ja
  6. heb je huisdieren?  2 honden
  7. heb je traumas?  idrk
  8. wat is je grooste angst? De zee
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  ja, depressie
  10.  wat zijn je hobby´s: gitaarspelen, schrijven
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nee
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ja 
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  non-binary
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? ja, ik ben gay
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? idk
  17. wat is je lievelingskleur? grijs
  18.  ga je dit jaar over? nee
  19. ga je op vakantie deze zomer? Ja, door scandinavie
Reputatie 3
Badge +1
  1. hoe oud ben je? 12
  2. in welke klas zit je? groep 8 
  1.  heb je broers of zussen?  Nee
  2. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? mijn vader is vorig jaar overleden dus ik leef alleen met mijn moeder
  3. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? nee
  4. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Gesneden maar geen sm poging maar wel vaak aan gedacht
  5. heb je huisdieren?  Nee
  6. heb je traumas?  ja
  7. wat is je grooste angst? -
  8. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Nee
  9.  wat zijn je hobby´s: tekenen, anime, muziek, school
  10. heb je een crush  of heb je een relatie? Ja
  11. heb je een beste vriend of vriendin? 3 vrienden
  12. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  Ik denk meisje maar k weet niet zeker
  13. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Ja, ik ben denk ik panseksueel
  14. ben je gelovig? Ja
  15. wat is je favoriete disney karakter?  -
  16. wat is je lievelingskleur? Roze en grijs
  17.  ga je dit jaar over? ja
  18. ga je op vakantie deze zomer?  Nee

 

 

Reputatie 7
Badge +17
  1. hoe oud ben je? 12
  2. in welke klas zit je?  Brug vwo
  3.  heb je broers of zussen?   nee
  1. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar 
  2. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Ik woon thuis
  3. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee wel dat ik vaak heel lang knielde en nadacht toen ik me heel depressief voelde een jaar geleden. was erg onzeker en zat met mn denkvermogen ( hoog iq enzo) dat is namelijk niet altijd handig en leuk, vaak wel maar toch
  4. heb je huisdieren?  meerdere maar vooral de kat
  5. heb je traumas?  ja
  6. wat is je grooste angst?   dat mijn onzekerheid terugkomt, angst om  anderen pijn te doen, om een grote fout te maken waar anderen last van hebben en om te kijk te staan voor heel veel mensen ( dat laatste wordt al iets minder maar toch )
  7. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?   ja ik heb wel een angst aanleg en kan wanen krijgen maar heb oefeningen die me helpen dus onder controle :D
  8.  wat zijn je hobby´s:  karate, zeilen, scouting, hiken en  schrijven maar dat moet ik weer wat meer doen
  9. heb je een crush  of heb je een relatie?  Ja zeker @wilhelmavemela 
  10. heb je een beste vriend of vriendin? ja 4 bff's  2 j 2 m
  11. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  jongen maar niet “typisch “jongen, heb ook “meisjestrekjes” en dat is leuk !
  12. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Ik hoor bij iedereen die mij en anderen respecteert dus ja ook
  13. ben je gelovig? Ja  nouja, vrijzinnig, ik heb wel wat met Jezus maar geen echt Godsbeeld zeg maar
  14. wat is je favoriete disney karakter?  Mickey Mouse ( net als @MickeyMouse😉
  15. wat is je lievelingskleur? Groen en blauw maar rood ook
  16.  ga je dit jaar over? Ja
  17. ga je op vakantie deze zomer?  Naar Duitsland  en naar Luxemburg en kerst naar Scotland 😃 :D 

Bedankt !! Leuke lijst !  Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +17

Ps vraag 12: wil ik liever " meisjestrekjes" tussen aanhalingstekens want voor mij bestaat dat verschil niet. Ik ben Julian en ik ben/vind/doe ook allerlei dingen die (helaas) nog vaak als typisch j of m worden gezien.  Dat beschrijft mij beter hihi :) 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @xhulpbijhulpx ,

 hay hay. 

 

Ik zat te denken we helpen elkaar natuurlijk!! maar je kan het best iemand helpen als je weet hoe iemand is en  waarmee iemand bijvoorbeeld zit of hoe oud iemand is. je mag natuurlijk alles invullen maar het hoeft niet vul gewoon in wat jij fijn vind.  er staan moelijke onderwerpen bij maar ook simpele dingen.ik ga wel eerst :)

 

Ok, ik ga kijken wat ik voor je kan doen

 

  1. hoe oud ben je? Bijna 14
  2. in welke klas zit je? 3VWO
  3. heb je broers of zussen?  Ja 1 broer van 16 en waar ik nu woon nog 5 ‘broers‘ tussen 18 en 25 en een ‘zus’ van 21, ik ben de jongste
  4. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Niet gescheiden
  5. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Niet echt een pleeggezin, maar wel zoiets. Mijn broer en ik wonen bij het gezin van de beste vriend (van vroeger) van papa
  6. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee, alleen per ongeluk een keertje uitgeschoten met een stanleymes en in mijn vinger gesneden en een keertje in mijn bovenbeen gezaagd met een bomenzaag
  7. heb je huisdieren?  Ik had een hondje, een labradoodle, maar die is dood. Waar ik nu woon hebben we geen huisdieren
  8. heb je traumas? Ja, ik was met papa iets voor mijn verjaardag aan het kopen en op de terugweg kregen we een ongeluk en was ik 8 dagen in coma en toen ik wakker werd was alleen mama er en ik was boos en verdrietig dat papa niet mee was gekomen, maar ja, ik wist  toen nog niet waarom papa niet meer kon komen
  9. wat is je grootste angst? Soms soort van claustrofobie. Als ik in een kleine ruimte ben of als iemand me met stoeien te lang vast houdt, maar niet altijd. Ze moeten me dan gelijk loslaten of knuffelen (als het een bekende is werkt dat wel) en me troosten, anders raak ik in paniek en m’n (nieuwe) broers en zus weten dat wel, maar niet iedereen. Ik denk dat het komt omdat ik uit de auto geknipt ben na dat ongeluk en dat papa me toen ook niet los wilde laten, maar ik heb dat alleen gehoord later, want ik was bewusteloos toen en papa dacht denk ik dat ik dood was, dat zei mama en een brandweerman die op visite was geweest bij mij. Ik kan het papa niet meer vragen
  10. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Nee
  11. wat zijn je hobby´s: Sporten, knutselen, dansen, muziek, jongens
  12. heb je een crush  of heb je een relatie? Ja, mijn beste vriend en sinds gisteren nog een andere leuke jongen soort van crush, ik ken hem nog maar pas
  13. heb je een beste vriend of vriendin? Ja, mijn oude buurjongen en 2 van mijn nieuwe ‘broers’ en verder ga ik wel goed met andere jongens van mijn klas en uit de buurt en een paar meisjes en die beste vriend die ik van school ken ofc
  14. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  Jongen
  15. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Ja, maar ik ben meer dan alleen een jongen die op andere jongens valt, want dat is maar een (klein) deel van mij
  16. ben je gelovig? Nee, soms misschien te goedgelovig
  17. wat is je favoriete disney karakter? 3 x raden…. Mickey Mouse natuurlijk en King Julian (Madagascar) @Julian12  
     haha, moet je verder niks achter zoeken, gewoon grappig
  18. wat is je lievelingskleur? Paars, blauw en roze
  19. ga je dit jaar over? Ja, tuurlijk en ik wil zo snel mogelijk gaan studeren, want school is saai soms of eigenlijk best vaak, maar ik blijf nog omdat er leuke jongens in mijn klas zitten
  20. ga je op vakantie deze zomer? Ja, sws naar Frankrijk en ook nog naar mama, maar weet nog niet waar naartoe

 

nou dat was het. als je het ingevuld dankje voor de moeite en neem ook een kijkje bij me reacties en me topic over mijn verhaal en ja veel plezier met verder op het forum kijken of wat je verder vandaag nog gaat doen. Hopelijk gaat ook alles en zo niet hopelijk gaat het dan snel beter!!

Graag gedaan en dankjewel, jij ook

-Tekst is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 8a-

 

LIEFS MIJ xx

 

Gr. MickeyMouse

 

:gem: hay hay. :gem:

Ik zat te denken we helpen elkaar natuurlijk!! maar je kan het best iemand helpen als je weet hoe iemand is en  waarmee iemand bijvoorbeeld zit of hoe oud iemand is. je mag natuurlijk alles invullen maar het hoeft niet vul gewoon in wat jij fijn vind.  er staan moelijke onderwerpen bij maar ook simpele dingen.ik ga wel eerst :)

 

  1.  hoe oud ben je? 13
  1. in welke klas zit je? Brugklassssss
  2.  heb je broers of zussen?  ja, een broertje
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets anders? Thuis woon ik
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee
  6. heb je huisdieren?  ja 2 katten. 
  7. heb je traumas?  Nee, maar ik herinner me wel nare dingen maar niet zo erg voor een trauma
  8. wat is je grooste angst?  Horror films
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Nee
  10.  wat zijn je hobby´s: korfbal 
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? Nope
  12. heb je een beste vriend of vriendin? Nou nee niet echt  
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nop
  15. ben je gelovig? Ja
  16. wat is je favoriete disney karakter? MICKEYYYYY
  17. wat is je lievelingskleur? Blauw
  18.  ga je dit jaar over? Jaaa
  19. ga je op vakantie deze zomer? Geen idee hahahahga

 

nou dat was het. als je het ingevuld dankje voor de moeite en neem ook een kijkje bij me reacties en me topic over mijn verhaal en ja veel plezier met verder op het forum kijken of wat je verder vandaag nog gaat doen. Hopelijk gaat ook alles en zo niet hopelijk gaat het dan snel beter!!

 

-Tekst is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 8a-

 

LIEFS MIJ xx

 

 

 

Reputatie 1
Badge +1

:gem: hay hay. :gem:

Ik zat te denken we helpen elkaar natuurlijk!! maar je kan het best iemand helpen als je weet hoe iemand is en  waarmee iemand bijvoorbeeld zit of hoe oud iemand is. je mag natuurlijk alles invullen maar het hoeft niet vul gewoon in wat jij fijn vind.  er staan moelijke onderwerpen bij maar ook simpele dingen.ik ga wel eerst :)

 

  1.  hoe oud ben je? 13
  1. in welke klas zit je? Brugklas havo/vwo
  2.  heb je broers of zussen? Ja, 1 stiefzus van 19
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? gescheiden
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Ik woon bij mijn moeder, om de 4 weken op een zondag, 4 uur lang, ben ik bij mijn vader.
  5.  heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee, maar ik heb er wel eens aan gedacht wat mijn moeders reactie zou zijn als ze erachter zou komen dat ik mezelf snijd.
  6. heb je huisdieren?  Ja, 1 hond van bijna 4 jaar bij mn moeder
  7. heb je traumas?  Nou  scheelt ni veel want ik hoor mijn opa in de kamer naast me keihard kreunen en gezien zijn gezondheid weet ik niet of hij zo kreunt vanwege zuurstof tekort of vanwege iets anders (hoewel mn moeder zegt dat hij daar niet bij kan vanwege zijn dikke buik XD)
  8. wat is je grooste angst? Dikke, vieze, harige spinnen, het donker (ja nog steeds, maar ik merk wel dat ik een nachtlamp steeds vaker te fel/irritant ga vinden EINDELIJK), eenzaamheid, en ik ben ook best onzeker over mijn lichaam (ik ben best vaak dik genoemd (omdat ik toen nog een buikje had, jemig wat konden mensen toch zeiken niet normaal!) en ik heb al een paar keer geprobeerd om op dieet te gaan, is nooit gelukt, een paar dagen geleden ben ik weer gekapt met mijn zoveelste dieet, hahahahaha en mijn soort van opa en oma vinden mij juist te mager- er zijn best veel mensen die vinden dat ik een mooi figuur heb)
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Pfoeee nu gaat het komen: ik heb ADHD, DCD (dat betekent zegmaar dat als ik bijvoorbeeld een glas met cola wil pakken, ik het onbewust omstoot in plaats van het te pakken, ja oké dat is heel onduidelijk uitgelegd. Het betekent een soort van dat mijn handen en voeten totaal iets anders doen dan wat mijn hersenen willen.) en ik ben geboren zonder schildklier.
  10.  wat zijn je hobby´s: Netflixen, afspreken met mijn bf, tekenen tijdens de les en afspreken met mijn vriendinnen.
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? Hell yeah, ik heb een bf en hijs super lief, ik heb een jaar geleden ok al met hem gehad oop
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ik heb een paar super goede vriendinnen, maar niet per se beste vriend(innen)
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? Ik ben straight, hoort dat ook bij de LGBTQIA+ com?
  15. ben je gelovig? Nope
  16. wat is je favoriete disney karakter? Mickey mouse en Stitch
  17. wat is je lievelingskleur? Lila
  18.  ga je dit jaar over? Ik hoop het wel, ik sta 3 onvoldoendes gemiddeld maar die zijn allemaal 5 of hoger dus moet wel goed komen. Toch?
  19. ga je op vakantie deze zomer? Ja, ik ga naar Pisa (Italië) met mijn stiefzus, stiefvader en moeder, en naar Hongarije met mijn moeder en stiefvader.

 

nou dat was het. als je het ingevuld dankje voor de moeite en neem ook een kijkje bij me reacties en me topic over mijn verhaal en ja veel plezier met verder op het forum kijken of wat je verder vandaag nog gaat doen. Hopelijk gaat ook alles en zo niet hopelijk gaat het dan snel beter!!

 

-Tekst is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 8a-

 

LIEFS MIJ xx

 

 

 

Reputatie 4
Badge +1
  1.  hoe oud ben je? 13
  1. in welke klas zit je? VWO 1, bijna 2 en volgend jaar gymnasium
  2.  heb je broers of zussen?  ja 1 zusje van 11 en een halfzusje van 1
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? gescheiden
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? thuis. Mijn moeder (en stiefvader) hebben een huis en mijn vader
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  nee
  6. heb je huisdieren?  2 kippen
  7. heb je traumas?  nee
  8. wat is je grooste angst? Ik heb niet echt een angst
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Spastische darm
  10.  wat zijn je hobby´s: Badminton, bakken en leuke dingen doen (zoals dagjes uit)
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nee
  12. heb je een beste vriend of vriendin? 2 beste vriendinnen
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je? meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nee
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? Rapunzel
  17. wat is je lievelingskleur? Een beetje mintgroen/turquoise achtig
  18.  ga je dit jaar over? Ik weet bijna zeker van wel
  19. ga je op vakantie deze zomer? Naar Kaatsheuvel en Midden-Duitsland

Dit was mijn eerste vragenlijst/reactie. Het is heel gezellig hier en hopelijk kan ik zoveel mogelijk mensen helpen!

Groetjes, Anoniemmeid13 (Laat me weten of dit een goede of slechte naam is)

 

Reputatie 7
Badge +9

1.13

2.na de zomer vakantie ga ik naar twee mavo/havo klas

3.ja twee broers en 1 halfzus

4.gecheiden

5.ik woon bij me oma 

6.ja

7.nee

8.nee

9.ik heb geen angst

10.met bloedarmoede en ik ben er niet mee gediagnostiseerd maar ik denk dat ik depressief ben

11.dansen muziek luisteren en tekenen 

12.nee

13.wel vrienden maar gaan beste vrienden had wel een beste vriendin 

14.meisje

15.ben bi

16.ja

17.heb ik niet 

18.blauw 

19.eerste niet want mijn oma of mijn vader ofzo kreeg een mail dat ik niet over ging van me mentor de dag dermate kreeg ik me rapport en stond erin dat ik over ga de dag erna had me oma een gesprek me mentor en nu ga ik over 

20.denk het wel maar weet niet waar

Reputatie 1
Badge +1
  1.  hoe oud ben je? 12
  1. in welke klas zit je? 1e middelbaar 
  2.  heb je broers of zussen?  ja 1 broer
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Thuis 
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  ja
  6. heb je huisdieren?  ja 1 hamster
  7. heb je traumas?  Een beetje
  8. wat is je grooste angst? Ik ben bang da ik alles verlies in m'n leven omda ik hart heb moeten vechten om te staan waar ik nu sta 
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  Nee 
  10.  wat zijn je hobby´s: dansen acteren en netflixen.
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nope single like a pringle
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ja 
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  Jongen 
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nope ben straight
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? Romeo in newsies
  17. wat is je lievelingskleur? Zwart 
  18.  ga je dit jaar over? Ja
  19. ga je op vakantie deze zomer? ja 

 

Reputatie 3
Badge +1
  1.  hoe oud ben je? 16
  1. in welke klas zit je? ik doe momenteel de opleiding beveiliging
  2.  heb je broers of zussen?  jupp, 10
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? bij elkaar maar wel veel ruzie enz
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? nog thuis maar wordt volgende maand overgeplaatst naar een woongroep
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  ja
  6. heb je huisdieren? een hond, muizen
  7. heb je traumas?  ja 
  8. wat is je grooste angst? om mijn droom niet te kunnen behalen
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  ja met autisme 
  10.  wat zijn je hobby´s: dansen, shoppen, zingen, netflixen.
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nope its just my myselfand i
  12. heb je een beste vriend of vriendin? jupp 
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  vrouw/meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nope ben straight
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? stitch 
  17. wat is je lievelingskleur? camouflage
  18.  ga je dit jaar over?  nee dit jaar waarschijnlijk niet
  19. ga je op vakantie deze zomer? jupp

 

:gem: hay hay. :gem:

Ik zat te denken we helpen elkaar natuurlijk!! maar je kan het best iemand helpen als je weet hoe iemand is en  waarmee iemand bijvoorbeeld zit of hoe oud iemand is. je mag natuurlijk alles invullen maar het hoeft niet vul gewoon in wat jij fijn vind.  er staan moelijke onderwerpen bij maar ook simpele dingen.ik ga wel eerst :)

 

  1.  hoe oud ben je? 15
  1. in welke klas zit je? 3e
  2.  heb je broers of zussen?  Nee
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? Bij elkaar 
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Thuis
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  Nee
  6. heb je huisdieren?  ja 2 katten
  7. heb je traumas?  Nee
  8. wat is je grooste angst? Dat ik mensen waar ik van hou verlies.
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets? Nee
  10.  wat zijn je hobby´s: klussen, fietsen, koken
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nee
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ja
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  Jongen 
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? nee
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? Donald duck
  17. wat is je lievelingskleur blauw 
  18.  ga je dit jaar over? Geen idee
  19. ga je op vakantie deze zomer? Geen idee 

 

nou dat was het. als je het ingevuld dankje voor de moeite en neem ook een kijkje bij me reacties en me topic over mijn verhaal en ja veel plezier met verder op het forum kijken of wat je verder vandaag nog gaat doen. Hopelijk gaat ook alles en zo niet hopelijk gaat het dan snel beter!!

 

-Tekst is verwijderd door de Kindertelefoon i.v.m. forumregel 8a-

 

LIEFS MIJ xx

 

 

 

Reputatie 2
Badge +1
  1.  hoe oud ben je? 12
  1. in welke klas zit je? 2e klas (Havo)
  2.  heb je broers of zussen?  soort van , stiefbroer van 14 en stiefzusje van 12
  3. zijn je ouders gescheiden of bij elkaar? gescheiden
  4. woon je thuis of op een groep of bij een pleeggezin of iets ander? Thuis bij me eigen ouders
  5. heb je jezelf ooit wel is gesneden of een sm poging gedaan?  ja
  6. heb je huisdieren?  ja 2 katten en 1 konijn bij mijn moeder, bij mijn vader niks
  7. heb je traumas?  geen idee
  8. wat is je grooste angst? Dat ik ooit te horen kom dat een van me beste vrienden of familie dood is gegaan 
  9. ben je gediagnostiseerd (idk hoe je het schrijft) met iets?  nope
  10.  wat zijn je hobby´s: bakken, muziek luisteren, tekenen, film kijken en paardrijden denk ik
  11. heb je een crush  of heb je een relatie? nope, alleen celebrity crush
  12. heb je een beste vriend of vriendin? ja 2 hele goeie vriendinnen
  13. wat is je geslacht of hoe  identificeer je  je dus hoe voel je je?  meisje
  14. hoor je bij de lgbtqia+ community en zo ja wat ben je dan? denk het wel ja, denk bisexueel
  15. ben je gelovig? nee
  16. wat is je favoriete disney karakter? Ik heb geen idee
  17. wat is je lievelingskleur? zwart, rood, sage green, blauw
  18.  ga je dit jaar over? geen idee ik hoop het wel
  19. ga je op vakantie deze zomer? ja ik blijf met me vader ergens in Nederland en verder weet ik niet of ik met mijn moeder wel of niet ga

groetjes -J

Reageer