Wie maakt het verhaal af? (gay)


Reputatie 7
Badge +12

Zoals ik in deze topic heb verteld:

lijkt het me leuk om een verhaal te schrijven op dit forum.

Voor als je het niet meer weet zo ging het verhaal: (op die fiets zit stefan)

 

 

Hallo, ik ben Daniël. En ik wil graag het verhaal vertellen hoe ik mijn vriendje Stefan leerde kennen.

Het begon op een zaterdagochtend.

 

'Dani? Kom je naar beneden? Ik heb een klusje voor je.'

Ja mam ik kom. Zei ik. Ik liep naar beneden en m'n moeder gaf me de tas oud-papier. 

'Breng dit maar naar de papierbak.' Zei m'n moeder.

Ja, mam. Zei ik.

Ik liep naar buiten en ik zach iets wat m'n complete leven veranderde.

Er botste een fiets tegen de stoeprand..

 

 

Hopelijk lijkt het jullie wat om mee te helpen.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 


48 reacties

Reputatie 7
Badge +12

@candentis 

Maak je deel 9?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Yep! Heb hem al gepost!

Reputatie 7
Badge +12

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Maak jij deel 10?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NoahLovesYou ,

 

volgens mij gaan we als een malle 😁

Ik zal deel 10 wel doen. Ik weet niet of dat vanavond nog lukt, maar ik zorg wel dat ie er morgenochtend bij de eerste check staat.

Dan kan iedereen die wil zich nu aanmelden voor het volgende deel en kan jij @NoahLovesYou  het een beetje verdelen als je dat leuk vindt,

Nou heb ik een deadline als een echte schrijver, cool 😉

 

Laat maar weten wie er zin heeft om mee te doen. Je hoeft geen ervaring te hebben. Probeer het gewoon een keertje als het je leuk lijkt 🙃

 

Zelf stop ik er altijd wel een stukje uit mijn eigen leven in. In mijn vorige stukje was dat ik altijd  van de trapleuning afglij 😄

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 4
Badge

Nou eeeeeeh.... begint stefan.  Ik probeer hem aan te kijken maar in zijn kamer is zoooo veel te zien! Ik staar naar de Pooltafel. Stefan ziet het en glimlacht. 'Potje poolen? Vraagt stefan en we lopen naar de tafel. Terwijl we aan het spelen zijn vraag ik nog eens: 'wat was er nou dat ik zo snel moest komen?' Nou, ik wou je vertellen dat.... eeeeh... hij kijkt me verlegen aan. Eeeeh... na echt iets van 3 minuten eeeeh hebben gezegt zegt stefan: 'ik wou je mijn huis laten zien!' Ja, zeg ik. Het is echt een mooi huis. Ik hoop dat ik weet wat stefan eigenlijk wou zeggen. Ik hoop dat het meer is dan beste vrienden

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NoahLovesYou  en alle schrijvers en lezers,

 

Wat bedoelde je er precies mee Stefan. Je hebt alles zo lijkt het. De mooiste spullen. Ik kan er alleen maar van dromen. Waarom heb je me nooit eerder uitgenodigd. Dan hadden we samen kunnen gamen en chillen…en als ik dit weekend op zo’n groot scherm naar de Formule 1 in Miami zou kunnen kijken lijkt me dat echt super vet, zeker met jou. Samen op jouw bank en dan ben ik Max ‘vrooom vrooooom’ zeg ik en maak er van die stuurbewegingen bij als een jochie van 8 op een skelter. Stefan lacht en zegt ‘jij bent echt gek. Ik bedoel te gek…. leuk…. dat je me niet verkeerd begrijpt’.

Tsja Dani, het is precies wat je zegt. Ik heb niks te klagen, ik heb alle spullen waar je van zou kunnen dromen…maar toch mis ik iets.

Andere kinderen zijn jaloers op alle spullen die ik heb en ik weet nooit of ze mij aardig vinden vanwege de spullen die ik heb of dat ze mij zelf ook aardig vinden.

Elke keer weer de teleurstelling om er achter te komen dat ze mijn spullen leuker vinden dan mij. Daarom heb ik ook al een tijdje niemand meer bij mij thuis uitgenodigd.

Maar jij bent anders Dani. Dat voel ik.

Natuurlijk vind jij al die spullen ook mooi, maar jij bent anders, voelt anders.

Jij was al aardig tegen mij zonder dat je wist van al mijn spullen. Toen ik gevallen was met mijn fiets hielp je me en nam me mee naar je huis. Ik voelde me speciaal en was jaloers op hoe lief jij en je moeder voor me waren en hoe jullie met elkaar dingen deden.

Daarom heb ik gevraagd of je wilde komen. Snap je wat ik wil zeggen, lieve Dani?

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

 

ik ben benieuwd naar het vervolg

 

Reputatie 7
Badge +12

Ik ook natuurlijk 😉

Alleen een stukje van m'n eigen leven heb ik wel.

Wat we kunnen doen is dat ze in deel 10 verkering krijgen en dat ze een maand later in deel 11 gepest worden nadat ze het aan de klas hebben verteld. Dan word het later opgelost. (Ik ben zelf gepest)

Ik heb al wel een idee:

Deel 10: @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

Deel 11: Ik

Deel 12: @candentis 

Deel 13: Iemand anders, @Natureflower misschien? Zij is namelijk nogal creatief. (Ik ook hoor)

Deel 14: Iemand van ons, of misschien @tim16? Hij heeft namelijk ook een vriendje. Misschien iets persoonlijks van hem erin? Misschien wel leuk.

Deel 15: Misschien als idee het slot.

Reputatie 7
Badge +13

Ik had niet verwacht dat dit zover door ging. Wel leuk dit

Reputatie 7
Badge +12

@Anoniemxv 

Heb je het hele verhaal gelezen?

Heb je anders misschien iets dat erin verwerkt kan worden? (Iets persoonlijks)

Reputatie 7
Badge +12

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NoahLovesYou ,

 

mooi stukje van @Natuurlijk_anoniem  en mijn stukje sluit daar mooi op aan (ik was in slaap gevallen tijdens het schrijven en schrok rond 0415 uur wakker en heb het toen snel gepost 😂)

Ben jij nu zelf aan de beurt @NoahLovesYou ? Ik zie het wel hoe het verder gaat en ik hoor het wel als ik weer aan de beurt ben. Spannend 😉

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 7
Badge +13

@Anoniemxv

Heb je het hele verhaal gelezen? Ja

Heb je anders misschien iets dat erin verwerkt kan worden? (Iets persoonlijks)

Ik zal er over na denken 

Reputatie 7
Badge +12

Hier komt deel 12: (als het niet deel 12 is moet je het zeggen) 

 

Mijn hele gezicht word knalrood. Ik kijk hem in de ogen en ik zeg: 'Be-bedoel je dat je me leuk vind?' 'Ja Dani, ik vind je leuk. Jij mij ook?' Vraagt hij. 'Ja, Stefan ik vind jou ook leuk.' Zegt ik ongemakkelijk. Ik zag zijn ogen groot worden en aan zijn seintjes begreep ik dat hij het eerst niet echt kon geloven. Ik omhels hem.

 

2 Maanden later

 

 

 

Mijn idee is dat Dani&Stefan het aan hun klas willen vertellen en dat ze dan gepest worden. Dan wordt het opgelost. Dat is het persoonlijke deel dat ik erin wil verwerken.

@candentis, wil jij het volgende deel maken?

 

 

Liefs @NoahLovesYou 

​​​​

Reputatie 7
Badge +5

@NoahLovesYou 

Jaaa!!! Het spijt me als ik deze coming out/reveal in de klas niet goed heb geschreven maar ik probeer het! Als je wilt dat ik het herschrijf is dat ook goed!

2 maanden later…

Stefan’s perspectief

“Dani en Stefan moeten jullie iets vertellen. Ik wil dat jullie in alle stilte luisteren.”

De stem van de lerares, het voelde alsof mijn schoenen zwaarder werden met elke stap… alsof wij naar voren worden getrokken als staal en een magneet. Maar het voelde goed…

Dani keek naar mij, ik kon in zijn ogen de vastberadenheid lezen. Ik giechelde zachtjes en hield Dani’s hand vast, ik fluisterde zachtjes als we vooraan staan voor het bord. “We kunnen dit, Dani… let’s go…”

Toen ik mijn keel schraapte was het even stil: “Ik wou even zeggen dat wij—“

Toen ik wou spreken vielen mijn ogen op een kleine rookwolk in de hoek van de klas, 1 van de jongens die daar zat zat overdreven te hoesten. Ik bedoel… het klonk alsof hij dood ging ofzo! Dat gehoest trok juist de aandacht van de leraar. Door dit brak de klas in lachen uit!


“Fabiënne! Die vape zal je nooit meer terugzien!”
Ah gelukkig… de leraar zei er iets van. Zij graaide de vape van haar en hield het geklemd vast. Even later na dat maakte ze een gebaar dat we verder mochten.

“Kijk hoe ze hun handjes vasthouden…” hoorde ik van diezelfde jongen die overdreven hoestte. 

Doe alsof… dit is gewoon een presentatie…

Ik schudde het van mij af en zei, ik liet Dani’s hand los en wist de woorden even niet mee—

“We zijn verliefd op elkaar.” 

Gewoon een presentatie…

Reputatie 7
Badge +13

Nu met ik veel te nieuwschierig, maar heb geen idee hoe ik dit kan afmaken 

Reputatie 7
Badge +12

Wie wil het volgende deel maken?

@Anoniemxv 

Je kunt ook aangegeven wat erin moet, nemen wij het mee.

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 7
Badge +13

Wie wil het volgende deel maken?

@Anoniemxv

Je kunt ook aangegeven wat erin moet, nemen wij het mee.

Liefs @NoahLovesYou 

Misschien nadat ze het hebben verteld gepest worden?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @NoahLovesYou  en iedereen,

 

wat een leuke dag had moeten worden, dat Stefan en ik uit de kast kwamen op school, is niet leuk geweest.

Eigenlijk was het van het begin al niet leuk. Het was zo spannend voor ons om te doen en we hebben niet eens een eerlijke kans gekregen.

Toen eentje begon, was er niemand die er iets van zei,  nou ja, onze lerares probeerde het nog wel, maar ja….

De volgende dagen waren er niet beter op. Na geroepen worden met gay en homo waren nog de minst erge dingen. Verder had iemand mijn band leeg laten lopen (weet ik niet zeker, want ik had het niet gezien, maar wel heel toevallig, toch? Dan van die stoere (NOT)  jongens die overdreven ons nadoen door hand in hand te gaan lopen, maar dat slaat nergens op. want zo doen wij helemaal niet,

Stefan en ik hebben er van moeten huilen, maar dat probeerden we op school niet te laten zien.

Op snap kregen we ook allemaal van die pest dingen en van die bewerkte foto's met stomme scheldwoorden.

Op school waren er wel een paar uit de klas die zeiden dat ze ons stoer vonden, omdat we het verteld hadden voor de klas, maar die durven het niet voor de hele klas te zeggen, omdat die nu ook al af en toe gepest worden.

Ik snap er niks van, waarom moeten ze ons pesten? We doen toch niks fout?

Mama had mij en Stefan een beetje moed ingepraat en ze vroeg of we wel eens van Stip-it hadden gehoord. Stefan had er wel eens van gehoord en ik niet echt. Stefan dacht dat het iets voor op de basisschool was, maar mama zei dat iedereen het kan gebruiken.

 

Mama liet een site zien https://www.zapp.nl/programmas/stip-it-de-pestbril en Stefan en ik moesten er van huilen. Wij zijn niet de enige die gepest worden en dat moet stoppen.

Op de site zagen we dat kinderen soms niet weten hoe het voelt voor als je gepest wordt. Sommige kinderen moesten er ook van huilen toen ze het verhaal hoorden van jongens en meisjes die gepest werden. Kijk die filmpjes maar op de site.

Ze dachten er niet bij na en deden gewoon maar mee met de rest van de klas.

Stefan zei 'weet je wat we gaan doen Dani?’ Ik haalde mijn schouders op en zei 'geen idee, naar een andere school of in bed blijven liggen tot het voorbij is'.

Dat kan ook, maar ik weet iets beters zei Stefan.

Stefan pakte mijn hand en tekende er 4 stippen op met een stift en zei  ‘nu moet jij dat ook bij mij doen'.

Ik deed wat hij zei, maar snapte niet wat dit dan op zou lossen.

Mama wenste ons sterkte en met die stippen op ons hand gingen we de volgende dag naar school.

 

Sommige kinderen deden toen ook stippen op hun hand en wat er toen gebeurde ga je niet geloven….

 

oh ja, dit liedje draaiden we in de pauzes in de kantine, heel hard, voor iedereen die niet begrijpt wat pesten met je doet  https://www.youtube.com/watch?v=_q4sN6MDQ18

 

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

ik ben benieuwd naar het vervolg en als iemand anders al iets gepost heeft kan het misschien toch gepost worden als een reactie waarin Dani en Stefan nadenken over hoe het die week was gegaan nadat ze in de klas uit de kast waren gekomen

Ik ben zelf ‘niet echt fijn behandeld’ in de eerste jaren van de middelbare school, dus ik voel ook de pijn, ook al was het bij net even iets anders allemaal.

Succes allemaal met schrijven. Jullie zijn legends en pesten moet verdwijnen

 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hier komt het:

Namenlijk, Emanuel en Michael van de 2e klas (Ik en en en Stefan zitten in de 4e) Kwamen in de pauze hand in hand naar voren. Michael schraapte z'n keel en zei: 'Hallo allemaal, ik wil graag vertellen dat het tussen Emanuel en mij al een tijdje speelt. We hebben verkering.' Alle kinderen met stippen begonnen te klappen.

 

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge

Hi!! Mag ik de volgende schrijven? En @SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer  echt naar dat je werd gepest😱😥

Reputatie 4
Badge

Ik en stefan klapte hard mee. Toen stonden er ook twee meisjes op uit de 5de: Wij hebben al een jaar verkering maar dat durfde we niet te zeggen zegt 1 van de meisjes. Iedereen klapt. Sommige *coole* kinderen moeten lachen maar dat boeit niemand bijna iedereen durft het nu te zeggen en is niet meer bang. We hebben deze pauze een feestje gemaakt in de aula. Kinderen kunnen ons pesten maar we zijn wel samen! 

3 weken later 

School is niet meer zo erg als eerst. Veel kinderen kunnen nu zichzelf zijn en er staat op school op het plein een bankje met de kleuren van de regenboogvlag. Er word nog steeds wel eens het een en ander geroepen maar dat boeit ons niet. Stefan is zo lief. Op het schoolfeest hebben we samen gedanst. Het was zo romantisch! Veel keken ons raar aan maar nogmaals dat boeit niet. Ik hou van stefan en hij van mij en niets en niemand kan dat veranderen❤️

Reputatie 7
Badge +12

Wow @Natuurlijk_anoniem 

Leuk deel!

Is dit het slot?

Liefs @NoahLovesYou 

Reputatie 4
Badge

Eeeh denk het wel. Ik had een andere topic aan gemaakt voor een deel 2 en @NoahLovesYou kwam op het idee dat ze dan 25 zijn ofzo. Dus willen jullie daarmee helpen deel 2 schrijven?

Reageer